...


جایگاه مسائل جنسی در قراردادهای آل سعود

البته اطلاع داشتیم که شاهزادگان آل سعود غرق در فساد هستند و حتما برای موافقت با این درخواست، شرط و شروطی را برای ما می گذارند اما هیچ گاه فکر نمی کردیم که چنین شرطی مطرح شود.

به گزارش شیعه آنلاین، هر از چند گاهی سندی توسط یکی از مسئولان غربی منتشر می شود که پیدا و پنهان توافقات و قراردادهای سعودی با کشورهای غربی را فاش کرده و رسوایی دیگری برای مقامات آل سعود را رقم می زند.

در یکی از جدید ترین این اسناد، "جان بیرکنس" از مقامات سابق اقتصادی ایالات متحده آمریکا در گفتگو با شبکه خبری "روسیا الیوم" فاش کرد که سال ها پیش توافقی میان واشنگتن و ریاض انجام شد که به موجب آن ما (آمریکا) تعهد دادیم که از آل سعود محافظت کنیم تا بتوانند در قدرت بمانند و در عوض سعودی ها وعده دادند که هیچ گاه نخواهند گذاشت نفت بر روی آمریکا قطع شود، حتی اگر هم یکی از کشورهای عضو اوپک دست از فروش نفت برداشت.

این مقام آمریکایی افزود: در این میان یکی از شاهزادگان آل سعود در دیداری محرمانه با بنده، شرط و درخواست دیگری هم مطرح کرد و گفت "برای اینکه زمینه کامل را برای امضا شدن این توافقنامه آماده کنم، تو باید مقدمات ازدواج بنده با یک زن آمریکایی محترم که از خانواده با اصل و نسب است را فراهم کنی".

وی در ادامه افزود: این اولین باری نبود که یک شاهزاده سعودی چنین درخواستی را مطرح می کند. از دیگر همکاران و مقامات آمریکایی هم شنیده ام که در دفعات مختلف از شاهزادگان آل سعود درخواست های مشابهی را شنیده اند و آن را شرط امضای قرارداد و موافقت با توافقنامه قرار داده اند.

"جان بیرکنس" همچنین گفت: ما در زمان "ملک فیصل بن عبدالعزیز آل سعود" پادشاه پیشین سعودی، با مشکل کمبود نفت مواجه شدیم و اقتصادمان به خطر افتاد از همین رو ناچار شدیم با عربستان سعودی چنین توافقی انجام دهیم. البته اطلاع داشتیم که شاهزادگان آل سعود غرق در فساد هستند و حتما برای موافقت با این درخواست، شرط و شروطی را برای ما می گذارند اما هیچ گاه فکر نمی کردیم که چنین شرطی مطرح شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط جام جم

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 396
بازدید کل : 197293
تعداد مطالب : 209
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1