با «طاهره وهاب‌زاده» جانباز 70درصدبانوي جانباز دفاع مقدس گفت: یک شب که برای زیارت حرم امیرالمؤمنین رفته بودیم، امام‌خمینی را دیدم که سر به ضریح گذاشته و گریه می‌کردند. نزدیک ایشان به زبان عربی گفتم "من شما را بسیار دوست دارم، شما هم مرا دوست دارید؟" مادرم دستم را کشید و گفت "اذیت نکن، آقا دعا می‌‌کنند".

به گزارش خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس «توانا»، سومین گعده جوانان سایبری، دیدار با «امینه وهاب‌زاده» جانباز 70 درصد دفاع مقدس بود. بانوی مجاهدی که امدادگر جبهه‌ها بوده و تنها در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل 7 بار مجروح شده که آخرین بار در عملیات والفجر یک با گاز خردل شیمیایی شده است و کپسول اکسیژن کنار تخت و مخزن اکسیژن خالص چرخ‌دارش، گوشه‌ای از سوغات سال‌های حماسه است.

چشمان کم سو شده‌اش را یادگار شیمیایی مجنون می‌داند که حتی نور لامپ نیز آزارش می‌دهد. علت نور کم عکس‌هایمان نیز همین است. البته می‌گوید من هنوز می‌بینم اما چشم‌های بسیاری از رزمندگان بعد آن عملیات تخلیه شده،می‌گفت در خاطرم هست که در مجنون فریاد می‌زدم و تصور می‌کردم همه صدایم را می‌شنوند اما گویا در اثر شیمیایی از حنجره‌‌ام هیچ صدایی خارج نمی‌شد.

تداعی خاطرات استخبارات برایش سخت‌ است. هنوز اثر آن را در پشتش به همراه دارد. گویا هیچگاه به موزه عبرت‌ سر نزده. دلش نمی‌خواهد آن روزها را یادآوری کند.

امینه وهاب‌زاده اصالتاً عراقی است که به اجبار به ایران آمده و در اینجا ازدواج کرده است. همسرش اصالتاً دامغانی است و چند سالی است که به رحمت خدا رفته و او اکنون با تنها پسرش زندگی می‌کند.

خاطرات او تنها یک‌بار در کتابی با عنوان «وارث مبارز» به همت مرکز امور زنان و خانواده گردآوری شد که علیرغم اینکه با تیتراژ 3000 نسخه آماده انتشار بود به تشخیص خانم وهاب‌زاده و به دلایلی از جمله تناقضاتی در صحبت‌هایش با مطالب منتشر شده، توزیع نشد.

هرچند جوانانی که با او دیدار کردند دلشان می‌خواست لحظات بیشتری در کنارش باشند اما وضعیت جسمی این بانو شرایط را برای او دشوار می‌کرد. آنچه در ادامه می‌آید گوشه‌ای از خاطرات این امدادگر جانباز است که در ساعات محدودی که در کنارش بودیم روایت کرده است.

شروع مبارزات با بنت‌الهدی صدر



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط جام جم
درحال حاضر فیس بوک 800 میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد که 300 میلیون آن مسلمان هستند، انتظار می رود که این تعداد در یک دوره 10 ساله افزایش 100 درصدی داشته باشند.

 درحالی که گروهی از مسلمانان درترکیه و روسیه تصمیم به راه اندازی یک شبکه اجتماعی تحت عنوان "سلام جهان" گرفته اند اعلام کردند این مجموعه که از آن به عنوان "فیس بوک حلال" یاد می‌شود در طول ماه مبارک رمضان افتتاح خواهد شد.

عبدالواحد نیازوف رئیس " سلام جهان" با اشاره به این که فیس بوک حلال سکویی برای فعالیتهای حلال در اینترنت است گفت: درحال حاضر فیس بوک 800 میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد که 300 میلیون آن مسلمان هستند، انتظار می رود که این تعداد در یک دوره 10 ساله افزایش 100 درصدی داشته باشند.

نیازوف با اشاره به این که دفتر مرکزی این شرکت در استانبول مستقر است گفت: هدف از انتخاب این شهر جایگاه ویژه آن به عنوان ارتباط میان شرق و غرب بوده است.

 این پروژه یک پروژه اقتصادی بوده و با هدف خدمت به مسلمانان در جهان مدرن فعال شده است و مورد حمایت هیچ جنبش سیاسی و کشور خاصی هم قرار ندارد.


سلام جهان تأکید کرده است که کاربران آن دسترسی به برنامه های اجرایی بسیاری چون مجموعه های وسیع کتابهای میراث اسلامی در فرمتهای کتاب الکترونیکی و برنامه های آموزشی در سطوح بسیاری را فراهم می کند.

نیازوف اظهار داشت که درحال حاضر این فعالیتها در جریان است و محصول و همچنین پروژه در طول ماه مبارک رمضان راه اندازی خواهد شد.

این شرکت علاوه بر استانبول در روسیه و مصر نیز دفاتری دارد و بین ماه های مارس و آوریل ( اسفند و فروردین) امسال دفاتر تکنیکی دیگری را در حیدر آباد هندوستان و جاکارتای اندونزی افتتاح می کند.




تاریخ: شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط جام جم
با رهگیری حریم خصوصی شما، شركت‌ها می‌توانند پول‌های هنگفتی به دست بیاورند. پول‌های قابل توجهی پرداخت می‌شود تا به عادات وب‌گردی شما پی ببرند، بنابراین كسانی كه سرویس می‌دهند، همه تلاش‌شان را به كار می‌گیرند تا بیشترین اطلاعات به دست بیاورند. چه كار باید كرد تا اطلاعاتمان به دست دیگران نیفتد؟ با انجام مراحل زیر علاو ه بر مرور وب می‌توانید امنیت اطلاعات شخصی‌تان را حفظ كنید.

به این عبارت توجه كنید: اگر شما برای استفاده از سرویسی پول پرداخت نمی‌كنید، در نتیجه شما خود محصول هستید و مشتری به شمار نمی‌روید. امروزه اخبار زیادی را می‌شنویم كه یك شركت، اطلاعات دفتر تلفن شما را دزدیده است یا اطلاعات وب‌گردیتان را به‌طور مداوم ذخیره می‌كند تا عادات و فعالیت‌های تحت وب شما را تا حد امكان بفهمد و یاد بگیرد.

چرا باید مواظب بود؟

اطلاعات شخصی شما بیشتر از آن‌كه حتی فكرش را بكنید، ارزشمند است. ممكن است وقتی این مطلب را می‌خوانید با خود بگویید، خب كه چه؟ من نه آنقدرها مهم هستم و نه چیزی برای پنهان كردن دارم. هدف این سایت‌ها نشان دادن تبلیغاتی خاص است كه برای من بی‌فایده خواهد بود. به‌عنوان مثال، وب‌سایت Lifehacker بر مبنای اطلاعات به دست آ‌ورده كار می‌كند و كارش تبادل این اطلاعات است. مشتریان اصلی این وب سایت، شركت‌های دیگری هستند كه به‌دنبال جذب اطلاعات از مردم هستند. اطلاعات آماری، درآمدها، عادات وب‌گردی و ... . به وسیله این اطلاعات، آنها می‌توانند فرد را راضی به خرید یكی از محصولاتشان كنند، حتی در مواردی یك وب‌سایت و برنامه تبلیغاتی راه‌اندازی ‌شده است تا در ازای دریافت كوپن یا حق عضویت مجانی، اطلاعات بیشتر و جزئی‌تری از كاربران دریافت شود.

پول اصلی را شاید شركت مخاطب شما (كه مسوول جمع‌آوری اطلاعات است) به‌صورت مستقیم كسب نكند، بلكه با فروش این اطلاعات به شركت‌های دیگر و همچنین متقاعدكردن كاربران و جهت‌دهی آنها به خرید یا نخریدن یك محصول بپردازد و این‌گونه درآمد كسب كند. فرض كنید شما روزانه ایمیلی از طرف وب‌سایت‌هایی دریافت می‌كنید مبنی بر این كه به جای پرداخت وجه برای محصولی خاص، فرم‌هایی را پر و كوپن تخفیف دریافت كنید. كافی است برای ورود به چنین سیستم فوق‌العاده‌ای! اطلاعات شخصی‌تان اعم از نام، سن، درآمد و ... را وارد كنید.

اگر مصمم هستید این اطلاعات را برای دریافت این كوپن‌ها ارسال كنید، بجز دریافت كوپن‌های بی‌مصرف یا تبلیغات، چیز دیگری دریافت نخواهید كرد. اگر متقاعد شدید كه حریم خصوصی مهم است، در مرورگر كروم خود عملیات زیر را انجام دهید. این افزونه‌ها را می‌توانید روی فایرفاكس نیز نصب كنید:

متوقف‌كردن رهگیرها از طریق كروم

اگر كاربر گوگل كروم هستید، می‌توانید افزونه‌ها و ابزارهایی را به كار ببرید كه كارشان شناسایی وب‌سایت‌هایی است كه اطلاعات‌تان را در اختیار سایت‌های دیگر می‌گذارند. این فهرست مخصوص یك شبكه اجتماعی یا شركت خاصی نیست، بلكه این افزونه‌ها، محیط فضای مجازی را برایتان در مقابل بیشتر آنها امن خواهند كرد.

AdblockPlus

این افزونه می‌تواند در شبكه‌های اجتماعی معروف فعال شود و پس از ترك این وب‌سایت‌ها، دیگر اطلاعات خاصی به جای دیگر ارسال نكند.

Ghostery

این افزونه كوكی‌های رهگیر را هدف قرار داده و همه آنها را به شما نشان می‌دهد و بعد از شما می‌پرسد آیا می‌خواهید این كوكی را حذف كنید یا خیر. از بهترین ویژگی‌های این افزونه این است كه محدود به شبكه‌های اجتماعی نیست و می‌تواند شبكه‌های تبلیغاتی و ناشران تحت وب را هم تحت پوشش خود قرار دهد.

ScriptNo

این افزونه همانند گوستری عمل می‌كند، با این تفاوت كه هدفش بررسی اسكریپت‌های در حال اجرای روی صفحه است. هدف گوستری بررسی نوع اطلاعات جابه‌جا شده است؛ اما این افزونه تقریبا برای جابه‌جایی تمامی اطلاعات هشدار می‌دهد. هرچند اگر حوصله نداشته باشید، شاید این افزونه خیلی به كارتان نیاید، زیرا خیلی از وب‌سایت‌ها را غیرفعال می‌كند و شما باید یكی یكی این اسكریپت‌ها را فعال كنید تا بالاخره وب‌سایت به كار بیفتد.

Do Not Track Plus

بیشتر مرورگرها ویژگی‌ای به‌نام Do Not Track دارند، اما برای استفاده مفید از آن، بهتر است این افزونه را نصب كنید تا جلوی اطلاعات ناخواسته را بگیرید. فرض كنید وارد وب‌سایتی می‌شوید كه دكمه‌های پلاس‌وان و لایك فیسبوك را در خود دارد. به‌صورت پیشفرض این وب‌سایت به این شبكه‌های اجتماعی اطلاع می‌دهد كه شما در چه وب‌سایتی هستید. بعد از نصب این افزونه می‌توانید جلوی ارسال این‌گونه اطلاعات را بگیرید، مگر آن‌كه روی گزینه پلاس‌وان یا لایك و ... كلیك كنید (كه خب این انتخاب شماست).

از میان افزونه‌هایی كه گفتیم، شاید ساده‌ترین‌شان همین Do Not Track Plus باشد. افزونه Script No كمی پیشرفته است و برای یادگیری و كاركردن با آن به كمی زمان نیاز دارید.

علاوه بر این افزونه‌ها، به تنظیمات مرورگر خود در بخش Privacy بروید و آنها را خوب بررسی كنید. توجه داشته باشید كه كوكی‌های Third Party را بلاك كرده‌اید. بعد از استفاده از شبكه‌های اجتماعی بهتر است از آنها LogOut كنید و هر موقع نگران حریم خصوصی خود بودید (خانه دوستان، رایانه‌هایی غیر از سیستم خودتان و ...) از حالت Incognito Mode كروم استفاده كنید.

مرورگر موبایل

مرورگرهای موبایل پدیده نوینی هستند. این مرورگرها كه تعدادشان زیاد است، معمولا یكی از آنها در گوشی‌ به‌صورت پیشفرض نصب شده است. در مقایسه با مرورگرهای دسكتاپ، ابزارهای كمتری در این زمینه وجود دارد تا نگهبان حریم خصوصی‌تان ‌باشد. توصیه‌هایی در این باره وجود دارد؛ نخست آن‌كه تلاش كنید از نرم‌افزارهای توسعه‌یافته مخصوص شبكه‌های اجتماعی تلفن همراه استفاده كنید و از مرورگر موبایل برای ورود به این شبكه‌ها استفاده نكنید. همچنین به‌طور مرتب داده‌های شخصی خود را از تاریخچه مرورگرها حذف كنید.

برخی مرورگرهای موبایل حالتی به‌نام شخصی دارند كه بعد از هر بار استفاده، اطلاعات دریافت شده از وب را حذف می‌كنند. از میان این مرورگرها می‌توان به فایرفاكس برای اندروید، اتمیك و دالفین اشاره كرد كه برای iOS و اندروید نسخه بیرون داده‌اند. دالفین شاید بهترین گزینه برای اندروید باشد و از طرف دیگر، اتمیك بهترین گزینه برای iOS.

ماجرای مته و خشخاش

اگر هیچ‌یك از این افزونه‌ها به‌اندازه كافی برایتان مناسب نبود، یا اگر می‌خواهید مراقبت از حریم خصوصی وب خود را در مرحله پیشرفته‌تری انجام بدهید، بهتر است از فیس‌بوك، شبكه‌های اجتماعی و سرویس‌هایی مجانی كه باید در آنها لاگین كنید در یك مرورگر، و عملیات دیگری همچون بانكداری، خرید اینترنتی و فعالیت‌های دیگر شخصی خود را در مرورگر دیگری انجام دهید.




تاریخ: شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط جام جم

 

 

 

 

 شیطان که دشمنی ذاتی و دیرینه ای با انسانها دارد، قسم یاد کرده است که انسانها را گمراه می کند. "نفس أماره" نیز که از شیطان هم خطرناکتر است، دومین دشمن انسان است که باعث گمراهی و انحراف او از مسیر حق می شود. نفس أمّاره به کثرت انسان را به سوی گناه و معصیت دعوت می دهد و با انجام کارهای نیک و طاعت پروردگار مخالفت می کند.
  سومین دشمن انسان، "دنیا و زیبایی‏های آن" است؛ دنیایی که هزاران نفر را با زرق و برق، و امکانات و پست و مقام و زیبایی های خود فریب داده و راهی جهنم نموده است. دنیا با زرق و برق خود می خواهد محبت خود را در قلب ما بکارد و محبت الله را از قلب ما بیرون کند. دنیا می خواهد که انسان از راههای مختلف، از جمله دروغ و قسم دروغین و مکر و حیله، به مال و منال و زیبایی‏های دنیا دست حاصل کرده و در این مسیر الله تعالی را از خود ناراض کند و در آخرت به آتش جهنم دچار شود.
 باید توجه داشت که تنها شیاطین جنی باعث گمراهی انسان نمی شوند، بلکه شیاطین انسی نیز هستند که به مراتب از شیاطین جنی خطرناکتراند و باعث گمراهی انسان می شوند. شیاطین جنی و انسی می خواهند که انسان نافرمانی الله تعالی را انجام بدهد. اما انسان باید با تمام این شیاطین و دشمن‏ها مبارزه کند، به همین خاطر قرآن عظیم الشأن انسان را مبارز و مجاهد معرفی می کند و می فرماید: «والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا» و بالاترین جهاد، جهاد با نفس است؛ «والمجاهد من جاهد نفسه فی طاعة الله» مجاهد واقعی کسی است که با نفس اماره بجنگد و بر نفس غلبه حاصل کند و از او در مسیر طاعت و بندگی الله تعالی کار بگیرد. با شیطان مبارزه کند و همانطور که الله تعالی او را از درگاهش راند و طرد کرد، انسان نیز او را از خود براند و ناامید کند. مجاهد واقعی کسی است که دنیا را از قلبش بیرون کند و محبت الله و رسول و محبت دین و صالحین را در قلبش جای دهد.
اهمیت اعمال نیک در ماه رجب اشاره کنم در ماه رجب به هر اندازه که برای شما میسر است روزه بگیرید. روزه گرفتن در ماه رجب و شعبان و رمضان، و نیز روزه گرفتن در روزهای دوشنبه و پنجشنبه که در احادیث توصیه شده است، همه اینها در راستای جنگ با نفس و شیطان است. هیچ عبادتی مانند روزه در شکستن نفس تاثیر ندارد.
"نماز" و "ذکر" را از دیگر عواعمل مبارزه با نفس است انسان با ادای نماز تکبر و سرکشی نفس را می شکند. با ادای نماز در وجود انسان تواضع و عبدیت و بندگی پیدا می شود. با ذکر الله تعالی و تلاوت قرآن نیز انسان به الله تعالی نزدیک می شود. پرداختن زکات و صدقات نیز باعث تزکیه نفس شده و از این طریق حرص و طمع و افراط در محبت مال از وجود انسان زدوده می شود.
 مبارزه با نفس و شیطان و زمینه محبت و نزدیکی با الله تعالی را فراهم نمودن همه اینها با طاعت  و بندگی الله تعالی امکان پذیر است، زیرا الله تعالی که از تمامی ضعفها و خصوصیات انسان آگاهی کامل دارد، این مسیر را برای اصلاح و تزکیه او تعیین کرده است. لذا نباید از راه الله تعالی و از تزکیه و اصلاح خود و نیز از مکر نفس و شیطان و فریب دنیا غافل باشیم. زیرا همه اینها دشمنان ما هستند که دین و ایمان و اسلام ما را هدف قرار داده اند و می خواهند ما را از الله تعالی دور کنند. بنابراین برای مقابله با این دشمن‏ها باید از تمام اعمال و نیکی‏ها در طول سال بهره برداری نمود. زیرا کسی که طالب بهشت و رضامندی الله تعالی است و می خواهد به سعادت و کامیابی برسد و بندۀ ربانی و صالحی باشد، نباید از خود سستی و ضعف نشان داده و در غفلت بسر ببرد زیرا بزرگترین خطری که انسان را تهدید می کند غفلت است. کسی که می خواهد به خدا برسد باید برای طی این مسیر، توشه ای فراهم نماید، که توشه انسان در این راه ایمان و عمل نیک است. اما آمادگی و توشه من و شما کم و ضعیف است. لذا باید قبل از اینکه بر ما نماز جنازه بخوانند و ما را در قبر بگذارند و فرصت ذکر و یاد خدا و طاعت و عبادت و انفاق و دیگر اعمال نیک را نداشته باشیم، از این فرصت‏ها استفاده کنیم.

 




تاریخ: دو شنبه 5 تير 1387برچسب:,
ارسال توسط جام جم

خوشمزه ترین تهاجم نرم !.

 

    برای مشاهده کامل این پست بر روی ادامه مطلب کلیک کنید  

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 31 خرداد 1387برچسب:,
ارسال توسط جام جم

استفاده از جنین در محصولات پپسی و نستله+عکس

 
 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 31 خرداد 1387برچسب:,
ارسال توسط جام جم

 

من برای کسی وصیتی ندارم ولی یک مشت درد و رنج دارم که بر این صفحه ی کاغذ می خواهم همچون تیری بر قلب سیاه دلانی که این آزادی را حس نکرده اند و بر سر اموال این دنیا ملتی را، امتی را و جهانی را به نیستی و نابودی می کشانند، فرو آورم.

شهید محمد جهان آرا ، فرمانده سپاه خرمشهر بود که خاطره مقاومت جانانه او و نیروهای تحت امرش در این شهر ، بخشی از تاریخ ایران است. او به هنگام آزادی خرمشهر ، به خیل شهدا پیوسته بود و همرزمانش بعد از فتح خرمشهر ، به یادش می خواندند: " محمد نبودی ببینی شهر آزاد گشته... "

وصيتنامه شهيد محمد جهان آرا

از روزی که جنگ آغاز شد تا لحظه ای که خرمشهر سقوط کرد یک ماه بطور مداوم کربلا را می دیدم. «ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا و انصرنا علی القوم الکافرین».

بارپرودگارا، ای رب العالمین، ای غیاث المستغیثین و ای حبیب قلوب الصالحین. تو را شکر می گویم که شربت شهادت این گونه راه رسیدن انسان به خودت را به من بنده ی فقیر و حقیر و گناهکار خود ارزانی داشتی.
من برای کسی وصیتی ندارم ولی یک مشت درد و رنج دارم که بر این صفحه ی کاغذ می خواهم همچون تیری بر قلب سیاه دلانی که این آزادی را حس نکرده اند و بر سر اموال این دنیا ملتی را، امتی را و جهانی را به نیستی و نابودی می کشانند، فرود آورم.

 خداوندا! تو خود شاهدی که من تعهد این آزادی را با گذراندن تمام وقت و هستی خویش ارج نهادم. با تمام دردها و رنج هایی که بعد از انقلاب بر جانم وارد شد صبر و شکیبایی کردم ولی این را می دانم که این سران تازه به دوران رسیده، نعمت آزادی را درک نکرده اند چون دربند نبوده اند یا در گوشه های تریاهای پاریس، لندن و هامبورگ بوده اند و یا در ...

و تو ای امامم! ای که به اندازه ی تمام قرنها سختی ها و رنج ها کشیدی از دست این نابخردان خرد همه چیزدان! لحظه لحظه ای این زندگی بر تو همچون نوح، موسی و عیسی و محمد (ص) گذشت. ولی تو ای امام و ای عصاره ی تاریخ بدان که با حرکتت، حرکت اسلام را در تاریخ جدید شروع کردی و آزادی مستضعفان جهان را تضمین کردی. ولی ای امام کیست که این همه رنجها و دردهای تو را درک کند؟! کیست که دریابد لحظه ای کوتاهی از این حرکت به هر عنوان، خیانتی به تاریخ انسانیت و کلیه انسان های حاضر و آینده تاریخ می باشد؟

ای امام! درد تو را، رنج تو را می دانم چه کسانی با جان می خرند، جوان با ایمان، که هستی و زندگی تازه ی خویش را در راه هدف رسیدن حکومت عدل اسلامی فدا می کند. بله ای امام! درد تو را جوانان درک می کنند، اینان که از مال دنیا فقط و فقط رهبری تو را دارند و جان خویش را برای هدفت که اسلام است فدا می کنند.

ای امام تا لحظه ای که خون در رگ های ما جوانان پاک اسلام وجود دارد لحظه ای نمی گذاریم که خط پیامبر گونه تو که به خط انبیاء و اولیاء وصل است به انحراف کشیده شود.

ای امام! من به عنوان کسی که شاید کربلای حسینی را در کربلای خرمشهر دیده ام سخنی با تو دارم که از اعماق جانم و از پرپر شدن جوانان خرمشهری برمی خیزد و آن، این است؛ ای امام! از روزی که جنگ آغاز شد تا لحظه ای که خرمشهر سقوط کرد من یک ماه بطور مداوم کربلا را می دیدم هر روز که حمله ی دشمن بر برادران سخت می شد و فریاد آنها بی سیم را از کار می انداخت و هیچ راه نجاتی نبود به اتاق می رفتم، گریه را آغاز می کردم و فریاد می زدم ای رب العالمین بر ما مپسند ذلت و خواری را.

 




تاریخ: سه شنبه 23 خرداد 1387برچسب:,
ارسال توسط جام جم

 

 
 
 

تحقیقات یک دانشمند ژاپنى نشان مى دهد،هزار قطره آب معمولى با اضافه شدن یک قطره از آب زمزم، خواص زمزم را پیدا مى کند.

 

نتایج تحقیقات با استفاده از فناورى نانو نشان مى دهد آب زمزم در مکه مکرمه، آب معمولى نیست بلکه از خواصى برخوردار است که در هیچ یک از آب هاى جهان پیدا نمى شود.
شبکه تلویزیونى العالم به نقل از پایگاه اینترنتى باب، با اعلام این مطلب توضیح داد: نتایج تحقیقات نانو تکنولوژى یک دانشمند ژاپنى نشان مى دهد اگر یک قطره از آب زمزم به هزار قطره آب معمولى افزوده شود، آن هزار قطره آب معمولى، خواص آب زمزم را پیدا مى کنند.


دکتر ماسارو ایموتو از محققان ژاپنى افزوده است در تحقیقات و مطالعات علمى خود بر آب زمزم با استفاده از فناورى نانو نتوانسته است هیچ یک از خواص آب زمزم را تغییر دهد.
دکتر ایموتو گفته است آب زمزم منحصر به فرد و از آب هاى دیگر متمایز است و ساختار بلورى آب زمزم با همه آب هاى جهان متفاوت است.
این محقق ژاپنى اظهار داشته است همه مطالعات و تحقیقات در آزمایشگاه  ها نتوانست هیچ یک از خواص این آب را تغییر دهد و ما تاکنون نتوانسته ایم علت آن را تشخیص بدهیم.
وى در پایان گفته است آب زمزم یک آب معمولى نیست.
گفتنى است دکتر ایموتو بنیانگذار نظریه تبلور ذرات اب است.

 




تاریخ: جمعه 28 خرداد 1386برچسب:,
ارسال توسط جام جم

 

 
 
 
 

یه دوستی می گفت یه روز که با رفیقم داشتیم از حرم حضرت معصومه (س) می اومدم بیرون و گرم صحبت بودیم٬ از دوستم یه سوالی پرسیدم که جوابش برام خیلی جالب بود٬ شاید شما از خودتون بپرسید که مگه چی جواب داد که خیلی یرات جالب بود!

آره ما گرم صحبت بودیم که بهش گفتم فلانی اون آقا رو می شناسی؟ اون گفت: نه! نمی شناسم! بله دوستان اون گفت: نه! این نه برام خیلی جالب بود. چون می دونم که خیلی ها اون آقا رو نمی شناسند٬ چون خودشان اهل این کارها و برنامه ها نیستند چون پدرشون بهشون سفارش کرده.

برا من این جالب بود که خیلی از مردم ایران و جهان باباش رو می شناسند حتی بعضی ها حاضرند جونشون رو هم براش بدن اما پسرش رو نمی شناسند٬ تو قم شهر مذهبی هم کمتر کسی اونا را می شناسه! اما عوضش آدمهایی هستند که باباهاشون از نظر جایگاه خیلی پایین تر از بابای این آقاست ولی همه اونها را می شناسند٬ همه اونا را حتی برای یک بار هم که شده تو تلویزیون دیداه اند٬ بعضی هاشون هم که ماشین های اونجوری سوارند و کلی هم اسکورت همراه دارند و ...

برا من جالب بود چون یاد خاطرات حدود یک سال پیش افتادم وقتی که باباش اومده بود همه اومدند شهر پر از جمعیت شده بود هر جا رو می دیدی مردم عاشقی بودند با یه عکس٬ یه عکس از بابای همین آقا که تو دستشون بود و با یک قلب پر از محبت تو سینه هاشون. پیر و جوون اومده بودند به استقبال بابای همین آقا. مردم اومدند تا به حرفهاش گوش بدند. بعضی ها هم اومده بودند زیارت. بله اومده بودند برای یه بار هم که شده سعادت داشته باشند بابای این آقا رو ببینند.

برا من جالب بود چون یاد حرفها و کلیپ ها و سخنرانی ها و مستندها و سایتهایی افتادم که راجع به این آقا و خانوادش می گفتند که اینها درارای زندگی های فلان و ماشین فلان و .... هستند.

برا من جالب بود که پدر در اوج شهرت چه کار با بچه هاش کرده٬ چطور اونها رو اینگونه تربیت کرد که از مقام پدر سوء استفاده نکنند؟ چطور به اونها یاد داد که باید نون بازوشون رو بخورن و پدرشون رو پله ترقی خودشون قرار ندن؟ واقعا باید برای برخی مسولیین کشور الگو بشه!!!!

برام جالب بود چون دیدم که اومده بود حرم حضرت معصومه(س) کسی با اون عکس نگرفت٬ کسی جلو نرفت به خاطر نسبتش به اون سلام کنه٬ کسی نگفت  و........ 

 همه اینها توی ذهنم تداعی می شد که سوال رفیقم منو به خود آورد. اون گفت این آقا کییه؟ من در جوابش گفتم ایشون فرزند مقام معظم رهبری هست.

 




تاریخ: پنج شنبه 28 خرداد 1386برچسب:,
ارسال توسط جام جم

 

 
 
 

نویسنده وبلاگ محجبه ها فرشته اند در آخرین مطلب وبلاگش نوشت:

شیخ بهاء الدین عاملی در یکی از کتاب های خود می نویسد : روزی زنی نزد قاضی شکایت کرد که پانصد مثقال طلا از شوهرم طلب دارم و او به من نمی دهد . قاضی شوهر را احضار کرد و او طلب خود را انکار نمود یا فراموش کرده بود . قاضی از زن پرسید : آیا بر گفته ی خود شاهدی داری ؟ زن گفت : آری ، آن دو مرد شاهدند .
 
قاضی از گواهان پرسید : گواهی دهید زنی که مقابل شماست پانصد مثقال ار شوهرش که این مرد است طلب دارد و او نپرداخته است .گواهان گفتند : سزاست این زن نقاب مقابل صورت خود را عقب بزند تا ما لحظه ای وی را درست بشناسیم که او همان زن است ، تا آنگاه گواهی دهیم .

                       
چون این زن سخن را شنید بر خود لرزید و شوهرش فریاد برآورد شما چه گفتید ؟ برای پانصد مثقال طلا ، همسر من چهره اش را به شما نشان دهد ؟! هرگز! من پانصد مثقال خواهم داد و رضایت نمی دهم که چهره ی همسرم در حضور دو مرد بیگانه نمایان شود . چون زن آن جوانمردی و غیرت را از شوهر خود مشاهده کرد از شکایت خود چشم پوشید و آن مبلغ را به شوهر بخشید
 
چه خوب بود آن مرد باغیرت ، امروز جامعه ی ما را هم می دید که زنان نه برای پانصد مثقال طلا و نه حتی یک مثقال نقره ، چگونه رخ و ساق به همگان نشان می دهند و شوهران و پدران و برادرانشان نیز هم عقیده ی آنهایند و در کنارشان به رفتار آنان مباهات می کنند !


نظر شما چیه؟

 




تاریخ: شنبه 27 خرداد 1386برچسب:,
ارسال توسط جام جم
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 230
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 1624
بازدید کل : 199288
تعداد مطالب : 209
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1