ماه رجب هیچ فضیلتی ندارد!!
کارشناس وهابی مدعی شد که ماه رجب در منابع روایی از هیچ فضیلتی برخوردار نیست!
 


برای مشاهده کامل این پست بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

  

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 8 خرداد 1386برچسب:,
ارسال توسط جام جم

 

 
 


دنبال یه بهانه می گشت بکشه، این جریان ترور در طول تاریخ دنبال بهانه می گشتند بکشند. شما فکر کردین با چه عنوانی حمله کردند به خونه امیر المومنین، ریختند خونه امیر المومنین گفتند می ریزیم شمشیر می کشه ما هم شمشیر میکشیم؛ اونا چند نفر بودند؟6نفر. اینا 500 تا 2000 نفر. تو تاریخ اومده، آدم بردند. اصلا دست به شمشیر ببره میگیم شورید علیه خلیفه وقت؛ ما چکارش کردیم؟ کشتیم. حساب اینو نکرده بودند که حضرت زهرا(س) میاد پشت در، گفتند این یک زن عابده عارفه است میره میشینه گریه و زاریشو می کنه، فکر اینو نکرده بودند؛ وقتی اومد، گفت: بزنید یک کاری کنید که اون شمشیر بکشه، اینا غیرت الله هستند. به ناموسش ضربه بزنی این شمشیر میکشه، شمشیر کشیدن همانا میگفتن شمشیر کشید علیه خلیفه. به امام حسین (ع) گفتند چی؟ خارجی!خارجی نه اینکه از روم اومده بود این خارجی به معنی اینکه خروج کرد علیه خلیفه. گفت علی ابن ابیطالب(ع) شمشیر بکشه ما کشتیمش؛ هی بهانه تراشیدند، فکرنمی کردند حضرت زهرا (س) بیاد مایه بذاره. داروندار تشیع از حضرت زهراست(س). داروندارش از مخفی بودن این قبره. یعنی اومد در تاریخ یک بنیانی گذاشت که احد الناسی نمی تونه تکون بده اینو؛ علی ابن ابیطالبی که شما در نهج البلاغه میشنوید که اگر فردی وقتی معاویه حمله کرد به استان الانبارامیرالمومنین (ع) گفت که اومدن از پای یک پیرزن یهودی یه خلخالی کندند -یه چیزی بود آویزون می کردن زنا که راه میرفت یه صدای می داد یه جیرینگ جیرینگی می کرد- اومدن کندن اینو؛ امیرالمومنین(ع) گفت اگه مردی از شنیدن این حرف بمیره مرگ براو رواست. خب ببینید این آدم اینقدرغیرت الله، حالا به همسر خودش که دختر پیامبر (ص) است تعرض بشه. ماجرای علی ابن ابیطالب (ع) که اسدالله الغالب بود یعنی اومدن زنشو زدن شمشیر نکشید. عزیزم! اگه شمشیر میکشید از500 تا 50 تاشونم میکشت بعد خودش به شهادت میرسید، فاتحه اسلام خونده شده بود، امروز من و تو معلوم نبود کجا بودیم؟ معلوم نبود اصلا کجا بودیم؟

آقای رائفی پور

لینک دانلود فیلم کیفیت WMV

 




تاریخ: یک شنبه 7 خرداد 1386برچسب:,
ارسال توسط جام جم

 

مخالفان سوري از شبکه‌هاي اجتماعي براي فريب افکار عمومي استفاده مي‌کنند

شبکه‌هاي اجتماعي اينترنتي در سوريه به ابزاري براي تحقق اهداف جنايتکارانه مخالفان سوري تبديل شده که از آن براي تبليغ عليه نظام سوريه و معرفي آن به عنوان نظامي غيرانساني استفاده مي کنند.

                                                                                                                                                                       برای مشاهده کامل این پست بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 7 خرداد 1386برچسب:سوري , شبکه هاي , اجتماعي , فريب,
ارسال توسط جام جم

 



برای مشاهده کامل این پست بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 7 خرداد 1386برچسب:,
ارسال توسط جام جم

شیطان پرستی : شیطان پرستان فرقه هایی هستند که اگر بخواهیم در مورد آن ها و چگونگی پیدایش شان اطلاعاتی داشته باشیم. باید از این جا شروع کنیم که سال های پس از رنسانس را می توان به سال های افسار گسیختگی جهان غرب در تمامی ابعاد فردی و اجتماعی و جنبه های متعدد منتهی به روابط انسانی توصیف ...
 




برای مشاهده کامل این پست بر روی ادامه مطلب کلیک کنید



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 7 خرداد 1386برچسب:,
ارسال توسط جام جم

 


گناه کردن یک نوع شوخی کردن است * سند
کشیشی که گناه را یک نوع بازی و شوخی عنوان کرد، خشم مقامات کلیسای انگلیس را برانگیخت.
 


 به نقل از روزنامه انگلیسی تلگراف، دکتر"شاکرلی" یکی از برجسته ترین کشیشان ایالت یورو کشایر(درشمال انگلستان) نظریاتی را ارائه داده که سایر کشیشان منطقه را عصبانی کرده است.
این کشیش انگلیسی در بخشی از سخنانش که در فیس بوک نیز منتشر شده است اظهار داشت: «گناه کردن یک نوع شوخی و بازی است.»
وی که درحال بازجویی شدن است همچنین متهم شده که در سایت های شبکه های اجتماعی، مسیحیت را مورد فحش و ناسزا قرار داده و رویدادهای مذهبی را مسخره کرده است. وی همچنین رفتن به کلیسا در روز یکشنبه را مورد انتقاد قرار داده است.
روحانیون ارشد وابسته به کلیسای انگلستان، در حال بررسی اتهاماتی هستند که در برابر دکتر شاکرلی مطرح شده است.
417
 

 




تاریخ: یک شنبه 7 خرداد 1386برچسب:,
ارسال توسط جام جم

 



چرا لوگوی فیس بوک آبی است ؟
 
 

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا لوگوی سایت فیسبوق آبی است ؟ آیا زاگربرگ مالک فیسبوق، استقلالی است یا اینکه او اصالتا پرسپولیسی است و هدف او از آبی کردن لوگوی فیسبوق، ضد تبلغ بودن برای استقلال آبی پوش در ایران است؟

باید به شما بگویم که هیچکدام!. ما برای اینکه شما از فلسفه ی آبی رنگ بودن لوگوی فیسبوق آگاهی پیدا کنید، تاریخ(چه ای) خیلی چه ای ! یعنی خیلی فسقلی را برایتان بازگو می کنیم .منفعت این تاریخچه این است که حتی اگر هیچ دردی از دردهایتان را مداوا نکرد لااقل دردی به درهایتان نمی افزاید و تازه محلی می شود برای اینکه نقطه ای مبهم در ذهن شما روشن شود.باشد که مورد عبرت دیگران قرار گیرد!(1) که شاعر در این زمینه می گوید : هان ، ای دل ِعبرت بین ….

و اما راویان می گویند :

روزی روزگاری بود و جوانی به اسم مارک که در میدان میوه و تره باری  کارگری می کرد که رئیس آن شبیه شخصیت بد اخلاق و خفن سریال (ستایش) (2) بود.او روزها خیلی سخت کار می کرد و هندوانه ها را به کول می کشید و گونی های سیب زمینی را بر زمین ، پیاز ها را چشم بسته بار می زد و موزها را با چشم های باز .

القصه و از غذا، یا از قضا، او در کنار این همه کار در میدان میوه ، وقتی که سبدهای سیب و پرتقال های گران قیمت و اعلا را سید بندی و سورت(3) می کرد و در روزنامه می پیچید تا از ما بهتران نوش جان کنند با همان سواد بی سوادی که از فحش‌های شخصیت بداخلاق میدان میوه و تربار یادگرفته بود ،،روزنامه‌هارا بلغور می کرد تا بالاخره سوادش به حد خواندن رسید.

او روزها خیلی خوش به حالش بود چون دیگر می توانست بخواند .روزی چیزی توجه اش را جلب کرد.پشت یک نیسان آبی رنگ نوشته بود:

سلطان غم مادر!

این متن خیلی توجه او را جلب کرد و او را تحت تاثیر قرار داد . همچنین رنگ آبی نیسان خیلی در او تاثیر مثبت گذاشت و او به این نتیجه رسید که وقتی چیزی به این سادگی ، پشت یک نیسان میوه  و باخصوصیاتی مثل ناخودآگاه جلوی چشم شما ظاهر شدن، می تواند توجه یک شاگرد میوه فروش میدان میوه و تره بار را تا این حد جلب کند، پس راز عظمی در آن نهفته است و او باید یک فیسبوق بزند.

او رفت دانشگاه درس خواند و مدرک گرفت چون جامعه او مدرک گرا بود و  اونمی توانست همینجوری فیسبوق بزند و بعدش هم یک فیسبوق زد و رنگ آبی نیسانی را برای لوگوی آن انتخاب کرد تا همیشه تاثیر مثبت آن نیسان میوه برایش باقی بماند .این بود که رنگ لوگوی فیسبوق آبی شد.

خوب این تا اینجا ، نتیجه اخلاقی داستان هم اینکه اگر بعضی ها به این فکر می افتادند که میوه ها نباید سورت شود و  در روزنامه پیچیده شود و فقط گیر از ما بهتران نیاید، دیگر یک شاگرد میوه فروش میدان میوه و تره بار ، روزنامه خوان نمی شد که از آنجا پشت نیسان ها را بخواهد بخواند و از آنجا هم فیسبوق بزند.این بود نتیجه اخلاقی این مطلب.

================================================

پانوشت :

1-بعضی ها

2-خداراشکر فعلا دست از سر تلویزیون برداشته است!

3-یعنی درشت ها و خوشمزه ها جدا، ریزه ها و چروک ها و کرم خورده ها جدا

 




تاریخ: شنبه 6 خرداد 1386برچسب:,
ارسال توسط جام جم

غدیر به روایت شبکه های وهابی!
کارشناس شبکه وهابی با انکار حقایق مسلم واقعه غدیر مدعی شد که در غدیر هیچ نامی از اهل بیت(ع) برده نشده است!
 

برای مشاهده کامل این پست بر روی ادامه مطلب کلیک کنید



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 4 خرداد 1386برچسب:,
ارسال توسط جام جم

 

  در حدود 4 سال پيش كه مقاله ي « فراماسونري: دجال آخرالزمان » وارد فضاي مجازي وب شد، شايد تعداد مقالاتي كه پيرامون فراماسونري در فضاي مجازي وب وجود داشتند، به تعداد انگشتان دو دست هم نمي رسيد، اما به لطف خدا و ياري آقا امام زمان (عج) بعد از گذشت 4 سال، حدود 24500 صفحه ي اينترنتي در فضاي وب يافت مي شوند كه اين مقاله را در خود جاي داده و يا به آن لينك داده اند. در همان زمان نويسندگاني چون دكتر عبدالله شهبازي با انتشار مقالاتي چون ارتباط كابالا و مدونا و ... 
 
 

برای مشاهده کامل این پست بر روی ادامه مطلب کلیک کنید



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 28 ارديبهشت 1386برچسب:,
ارسال توسط جام جم

               

وهابیون و گناهان کبیره ی پسران شیخ زاید بر سرقبر پدرشان

 

 این وهابیون چه می گویند وقتی گناهان کبیره ای که پسران شیخ زاید بر سرقبر پدرشان مرتکب شدند، را می بینند؟


از رافضه قرن بیست و یکم

وهابیون از صدها سال پیش تا کنون، در قضیه بنای قبور بر سر شیعیان می کوبند، که بنای روی قبر حرام است و… و مثل صفحه گرامافون هرازگاهی از شیوخ پلید وهابی اتباع ابی تبارک و و دمشقیه و عرعور می شنویم.. اینها در واقع تابع تابعین اصحاب قوم لوط هستند.. آنها که به بهانه عدم بنای بر قبور، قبور ائمه علیهم السّلام را به امر پست فطرتان بنی سعود بن عدوّ العزیز تخریب کردند و نزدیک بود قبر رسول خدا ص را هم منهدم کنند، اگر که ابراهیم پاشای مصری و بعد از او ملک فاروق در برابر آنان موضع نمی گرفتند.. اولی تهدید کرد مهلکه سعودی را ویران خواهد کرد و وقتی رژیم عدوّ العزیز پذیرفت قبر پیامبر را تخریب نکند، شرط کرد که بنای قبر پیامبر (ص) به حساب مصر باشد و از این رو، گنبد سبز کنونی بر روی قبر پیامبر ثمره این بناست. ولی مجدّداً حکومت سعود بن عدو ّالعزیز خواست قبر و گنبد پیامبر (ص) را تخریب کند. در این زمان، موضع ملک فاروق این شد که ارتش مصر را در آمادگی کامل به ساحل دریای سرخ آورد و نجس های وهابی را مجبور کرد از تصمیم شان برگردند. ولی تفکّر آنها در مورد شیعه پابرجا ماند. شیعه هیچ گریه کنی ندارد و همچنان و با تأسف زیاد از تفکّر وهابی می نالند و اعتراضات دائمی ایشان در مقابل وهابیه بسیار زیاد است یکی از آنها در قضیه بنای قبور..
امروز قبر شیخ زاید آل نهیان که سازه ای از مرمر سفید از نوع تاسیوس یونانی با تمام مظاهر تجمّل است، توجهم را به خود جلب کرد. میهمانان رسمی دولت امارات معمولاً جهت ادای مراسم تجلیل در چارچوب پروتکل دولت به آنجا می روند، یعنی زیارت قبر جزء پروتکل رسمی است، در تصور من و انصافاً پسران شیخ زاید با این کارشان به پدر خود که به ملّت امارات نیکی های فراوان کرده، نیکی کردند.. ولی به دور از کار نیک پسران شیخ زاید، واکنش وهابیون در برابر این اعمال تکفیری که پسران شیخ زاید انجام دادند، چیست؟؟
پسران شیخ زاید چندین گناه کبیره مرتکب شدند…
اولاً قبر را بیشتر از چهار انگشتی که ابن جبرین (مفتی اعظم وهابیت) اجازه داده، بالا بردند.
ثانیاً قبر را با مرمر اصل سنگ کردند.
ثالثاً: سنگ نوشته ای روی قبر قرار دادند و بر آن نوشتند.
رابعاً نه تنها بنای روی قبر را گچکاری کردند، بلکه با گرانقیمت ترین انواع سنگ مرمر یونانی تاسیوس بنا کردند.
خامساً: زیارت او را واجب کرده اند!!.. در حالی که همه اینها در فتواهای ابن جبرین معصیت و گناه کبیره محسوب می شود و مرتکب آن باید توبه کند وگرنه گردن زده می شود؟!!!!
ببینیم آیا وهابیه آنچه را که قبلاً در مورد شیعیان گفتند، جرأت می کنند در مورد فرزندان شیخ زاید هم بگویند؟
یا اینکه باید منتظر باشیم و ببینیم آیا انتحاری های وهابی می آیند و خودشان را برای فتاوای هولناک ابن باز و ابن عثیمین و ابن جبرین و ابن منیعیل و بقیه اتباع عرعور و دمشقیه منفجر کنند یا نه؟..
 

البته ما از آنها می خواهیم دهان باز کنند و کلمه ای بگویند؟ هان، اینها تصاویر قبر شیخ زاید است.. برخی از آنها را می گذارم آیا کسی جوابی می دهد؟

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 13 ارديبهشت 1386برچسب:,
ارسال توسط جام جم
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 77
بازدید هفته : 143
بازدید ماه : 1700
بازدید کل : 199364
تعداد مطالب : 209
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1