توهین دوباره به ائمه
کارشناس وهابی شبکه وصال فارسی در ادامه توهین های خود به خاندان مطهر رسول اکرم(ص)، امامت را بزرگترین توطئه بر علیه اسلام خواند.
 
 

برای مشاهده کامل این پست بر روی ادامه مطلب کلیک کنید



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط جام جم

شاید بیشتر مردم تصور کنند مربیان لیگ برتری چون قراردادهای مالی خوبی در سال می بندند زیاد دنبال یارانه و 45 هزار تومان و کلا این پول ها نباشند ولی این گزارش به شما ثابت می کند که زیاد هم درست پیش بینی نمی کنند. برخی از مربیان لیگ برتر یارانه می گیرند و برخی نمی گیرند.
 
 
برای مشاهده کامل این پست بر روی ادامه مطلب کلیک کنید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط جام جم

اظهارات عجیب و بی سابقه روحانی حامی فتنه؛

شیخ محمود امجد: فتوای ارتداد شاهین نجفی «جاهلانه» است!!   
برای مشاهده کامل این پست بر روی ادامه مطلب کلیک کنید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط جام جم

نمایشگاه آموزش روابط جنسی نوجوانان!

برگزارکنندگان این نمایشگاه پس از دریافت شکایت های متعدد مردمی، متحمل زحمت شده و حداقل سن مجاز بازدیدکنندگان را در نمایشگاه شهر اتاوا از دوازده به شانزده سال افزایش دادند!
 
 

 

 به نقل از سایت یورو نیوز؛ جنجال بر سر یک نمایشگاه که موضوع آن سکس برای نوجوانان است در کانادا ادامه دارد.
جیمز مور، وزیر میراث فرهنگی کانادا، این نمایشگاه را «توهینی به مردم» خوانده و گفته است: «من به استقلال موزه احترام می گذارم. اما به نظر من برای کودکان مناسب نیست که بدون رضایت والدین خود با چنین مسائل جنسی روبرو شوند.»
با این حال برگزارکنندگان این نمایشگاه مدعی شده اند: «هدف از برگزاری این نمایشگاه که موزه علم و صنعت کانادا مجری آن است، آگاهی بخشی به نوجوانان و کودکان درباره رابطه جنسی است.»
البته کارولین بنت، یکی از اعضای پارلمان از ایالت اونتاریو بدون اشاره به ارائه بدون سانسور محصولات مخرب جنسی و سقوط اخلاقی جامعه در اثر آن که اکنون جامعه غربی با آن دست و پنجه نرم می کند، اظهار داشت: «هر چقدر نوجوانان زودتر درباره سکس بدانند، کمتر با خطر بارداری ناخواسته روبرو خواهند بود.»
در اثر فشارهای وارده از سوی مردم، برگزارکنندگان نمایشگاه همچنین انیمیشنی را که در آن به کودکان درباره خودارضایی اطلاعاتی داده می شود، حذف کرده اند.
متاسفانه عکس های کاملا برهنه از زنان و مردان در اندازه واقعی و ویدیوهایی درباره رابطه جنسی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.
با این حال جای این پرسش است در غرب که محدودیتی در خصوص مسایل جنسی وجود ندارد، برگزاری چنین نمایشگاه هایی چه معنایی می تواند داشته باشد؟، آیا نفس برگزاری چنین نمایشگاهی تائیدی بر آن نیست که غرب به تبعات رواج بی بند و باری جنسی پی برده و در صدد جبران برآمده ولی از آنجا که رشته کار از دست شان در رفته و نمی توانند جمع و جور کنند، دوباره به راهکارهای غیراصولی روی آورده اند؟




تاریخ: دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط جام جم

 

 

امام خمینی (ره) فرمودند: کسی که به اهل بیت (ع) توهین کند واجب القتل است.

 
یک حرکت جهادی...
هر ایرانی یک جایزه به قاتل شاهین نجفی (خواننده مرتدی که به ائمه (ع) توهین نمود) اعطا نماید.
من در صورت حکم مراجع به مرتد بودن این ملعون، به هر کسی که شاهین نجفی (کرکس کوفی) را بکشد 110هزار تومان می دهم...
یا حسین (ع)
شما به قاتل این مرتد کثیف چه می دهید؟
110هزار تومان آزاداندیش + یک ماه حقوق کارمندی سرباز ولایت + یک ماه حقوق معلمی نیلوفر آبی + به نام 14 معصوم 14 ماه هر ماه مبلغ 140 هزار تومان و به نام حضرت قمر بنی هاشم هزینه یک سفر به کربلا بسیجی65 + یک ماه حقوق  پاسدار انقلاب
***
 
"تو همان وقتی که قصد کردی برای هادیِ ما بخوانی، مُردی! به دست خودت فنا شدی! فقط این میان، مانده ام که امام مان، چه بر سر اولیاءالشیطان باریده که این گونه بعد از هزار و اندی سال، هنوز هم مورد جفای ایشان است… جانم نقی… جانم تقی… جانم به این اسامی که هنوز هم شنیدن اش برای شما زجرآور است… و چقدر خوب که هر چه بیش تر توهین می کنید، ما را بیش تر مشتاقِ کار برای حضرت شان می گردانید… الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء"
منبع : وبلاگ " کوکتل مولوتف "
 



تاریخ: پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط جام جم

اگر معصومین عصمت داشته‌اند، پس در عدم ارتکاب به گناه هنری نکرده‌اند؟!

این شبهه اخیراً بسیار در میان نوجوانان و جوانان (به ویژه در دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها) رایج شده و بیان می‌گردد!
 
 
 

برای روشن‌تر شدن مطلب، لازم است به چند نکته‌ی ذیل دقت بفرمایید:
1- عصمت، به معنای نگه‌داشته شدن است. و معصوم نه تنها از گناه، بلکه از خطا، فراموشی و غفلت نیز نگاه‌داشته شده می‌باشد. این عصمت، ناشی از علمی است. علمی که خداوند متعال به دو صورت «وحی» و «القا» به معصومین عطا فرموده است.
2- اما نکته اینجاست که «علم» نه تنها اختیار را از انسان سلب نمی‌کند، بلکه سبب تقویت آن نیز می‌گردد. پس علم معصومین سبب سلب اختیار از آنان در عدم یا سرپیچی از تکلیف نمی‌گردد.
3- هنر، این نیست که انسان توان کاری را نداشته باشد و آن را انجام دهد و یا نسبت به چیزی علم نداشته باشد و اتفاقاً کار درستی را انجام دهد. بلکه هنر این است که انسان بر اساس علم و توانی که دارد، عمل صالح انجام دهد.
توضیح:
بسیاری از کارهایی که انسان‌های معمولی آن را نکوهیده و زشت (یا همان گناه) می‌دانند و انجام نمی‌دهند، به علت علمی است که قبح و مضرات آن دارند.
ممکن است این سؤال در ذهن ایجاد شود که بسیاری از مردم به قبح و مضرات چیزی علم دارند، اما خود را از آن نگاه نمی‌دارند! مانند علمی که همه عالم به مضرات نوشیدنی‌های مست کننده دارند. پاسخ این است که اغلب «علم» به یک موضوع کفایت نمی‌کند. مثل کسی که علم به ارتفاع ساختمان، جاذبه و سختی زمین داشته باشد، اما نسبت به نرمی بدن خود و یا این که دستان انسان قدرت پرواز ندارند نداشته باشد و تصمیم به پرواز و فرود مانند پرندگان بگیرد!
لذا ممکن است کسی به مضرات مشروب علم داشته باشد، اما به اراده، ضرورت عمل به علم، مصائب و گرفتاری‌های عمل به جهل و ... نداشته باشد.
جال ممکن است این سؤال مطرح شود، که در هر حال علم جامع توسط وحی و القا به معصومین (ع) عطا شده بود!
دقت فرمایید که خداوند متعال به سایر انسان‌ها نیز از طریق وحی (توسط کتاب، انبیاء‌ و اولیاء) و هم چنین الهام و القا ـ (چنان چه در سوره الشمس می‌فرماید: فالهما فجورها و تقویها – پس زشتی‌ها و خوبی‌ها را به او الهام کردیم) علم داده است و توان عمل به علم را نیز داده است و در هر کجا که توان نباشد، تکلیف را برداشته است. مثل کسی که به واجب بودن حج برای مستطیع علم دارد، ولی خودش مستطیع نیست و توان حج ندارد، یا علم به وجود جهاد در میدان دارد، اما به علت کهولت یا نقص عضو، توان آن را ندارد. پس اگر چنین کسی به حج نرفت و یا در جهاد شرکت ننمود، گناهی مرتکب نگردیده است.
چنین علمی، نه تنها اختیار را از انسان سلب نمی‌کند، بلکه سبب تقویت آن می‌شود و معصومین (ع) نیز از قاعده مستثنیٰ نیستند. این شبهه مثل این است که بگوییم: اگر کسی علم داشت که تحصیل فواید بسیاری دارد و به سراغ تحصیل رفت، پس مجبور به تحصیل بوده و در ادامه تحصیل و کسب مدارج بالای عملی هنری نکرده است!

منبع : " شبهه "




تاریخ: پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط جام جم
از این پس دادگاه ها یا سازمان های ایالتی در آمریکا نمی توانند در تصمیم گیری های خود از قوانین اسلامی استفاده کنند. این قانون که در مجلس سنا نیز به تصویب رسید، در ایالت کانزاس به لایحه شریعت معروف شده است.
 
 
 
 

 قانونی در آمریکا به تصویب رسیده است که بر طبق آن هر قانون اسلامی و هر قانونی که شبیه قوانین اسلامی باشد را مردود اعلام می کند.
هدف حامیان این قانون از تصویب آن این است که از به رسمیت شناخته شدن قوانین اسلامی در ایالت کانزاس جلوگیری کنند.
این قانون برای "سام براوان" فرماندار جمهوری خواه ایالت کانزاس فرستاده شده و هنوز مشخص نشده که آیا او این قانون را امضا خواهد کرد یا خیر.
در مصاحبه ای که در روز شنبه دوازدهم می انجام گرفت، یکی از حامیان این لایحه اعلام نمود که این لایحه به افراد خارجی در ایالت کانزاس این اطمینان را خواهد داد که قوانین این ایالت و قانون اساسی آمریکا از آن ها محافظت خواهد نمود. اما یکی از مخالفین این لایحه مدعی شد که هدف واقعی این لایحه تمسخر و استهزای اسلام است.
"پگی ماست" که نماینده ایالت کانزاس است و دو سال است که از این قانون حمایت می کند مدعی شد که هدف این قانون، اطمینان از این واقعیت است که قوانین آمریکایی در سرزمین آمریکا حکم فرما می باشند.
پگی ماست در ادامه افزود: «که در ایالت متحده بیش از 50 مورد مشاهده شده که در آن ها قوانین شریعت یا دیگر سیستم های قانونی در تصمیم گیری های دادگاه ها یا سازمان های دولتی مؤثر بوده اند.»/




تاریخ: پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط جام جم

وهابیت در مصر به دنبال چیست؟
مؤسس انجمن شیعی مصر از ترویج عقائد ضاله وهابیت در مصر توسط آل سعود پرده برداشت.
 
 
 
 

محمد الدرینی" مؤسس انجمن شیعی مصر از تنظیم دادخواستی با موضوع "جنایات آل‌سعود و حمایت از جریان سلفی بر ضد شیعیان مصر" برای ارائه به شورای امنیت خبر داد.
این فعال برجسته مصری خاطرنشان کرد: «عربستان تلاش دارد تا اندیشه های تندروی وهابیت را در مصر گسترش داده و با شیعه در این کشور مقابله کند.»
وی افزود: «این دادخواست به شورای امنیت سازمان ملل متحد ارسال و مراتب اعتراض شیعیان مصر نسبت به اقدامات تحریک آمیز عربستان در مصر ابلاغ خواهد شد.»
الدرینی در ادامه گفت: «این دادخواست در 2500 صفحه با عنوان جنایات آل سعود و وهابی ها در مصر تنظیم شده و در آن تاکید شده است در هفته های اخیر هجمه های رسانه ای عربستان بر ضد شیعیان مصر گسترش یافته است.»
این فعال شیعه مصری با انتقاد از دولت مصر در این ارتباط و عدم واکنش مناسب، گفت: «دولت مصر از جریان وهابی مصر هراس دارد و این عاملی برای سکوت دولت مصر است.»




تاریخ: پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط جام جم
زنانی که حق ورزش و تحصیل ندارند را بشناسید
مدیر شبکه مسیحی 'محبت' که ادعا می کند اطلاعات دقیقی از جامعه ایران دارد، مدعی شد: «زنان ایرانی حق ورزش و تحصیل ندارند!»
 
 
 

به گزارش سرویس دینی جام نیوز، مدیر شبکه مسیحی "محبت" با مقایسه دوران انقلاب اسلامی و دوران رژیم شاهنشاهی ایران، اوج اطلاعات و اخبار به روز خود را از ایران به نمایش گذاشت.
کشیش "الناتان باغستانی" مدیر تلویزیون "محبت" و مجری برنامه "سیمای مسیح" که ظاهراً از اخبار و واقعیات روز جامعه ایران بی اطلاع است، مدعی شد: «وقتی نگاه می کنیم به فرهنگ قدیم ایران، قبل از اینکه اسلام وارد ایران شود می بینیم که چه حق و حقوقی وجود داشت. حتی فکر می کنم پادشاه و ملکه زن داشتیم. ولی امروزه خانم ها حق ورزش ندارند. قبل از انقلاب اسلامی شاهد این بودیم که چگونه خانم ها به مقامات بالایی دست می یافتند، مثل خلبانی و مثل استاد دانشگاه شدن.»
این مجری مسیحی در ادامه اظهارات ناآگاهانه خود افزود: «وزیر امور خارجه آمریکا که نفر دوم کشور هست، یک خانم می باشد اما در ایران چنین نیست.»
ادعاهای این کشیش مسیحی در حالی عنوان می شود که زنان مسلمان ایران امروزه در مهم ترین میادین ورزشی دنیا مثل المپیک و مسابقات بین المللی و جام های جهانی، مدال های رنگارنگ کسب می کنند. همچنین زنان ایرانی گوی سبقت شرکت و قبولی در آزمون ورودی دانشگاه های کشور را از مردان ربوده اند.
و اینکه در حال حاضر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور، یکی از مشاوران ریاست جمهوری و بخشی از نمایندگان مجلس و وجود هزاران استاد دانشگاه زن و پزشک خانم که در دانشگاه ها و بیمارستان های کشور مشغول فعالیت هستند را می توان از دستاوردهای بعد از انقلاب اسلامی ایران برشمرد.




تاریخ: پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط جام جم
مدیر «کانال یک»: چرا باید برای بی احترامی به امام شیعیان دستور قتل یک نفر صادر شود؟ این غیرمنصفانه است. چرا کسی برای مقابله با توهین به پدر ایران، 'رضا شاه پهلوی' [!] اقدامی نمی کند؟!!!؟
 
 
 

به گزارش سرویس دینی جام نیوز، "شهرام همایون" مدیر و مجری تلویزیون ماهواره ای "کانال یک" (ChannelOne) یکشنبه 23اردیبهشت (May.12) صدور حکم ارتداد برای توهین کنندگان به ساحت مقدس ائمه معصومین -صلوات الله علیهم اجمعین- از سوی مرجعیت معظم شیعه را حرکتی «غیرمنصفانه» توصیف کرد و با ادبیاتی موهن به حمایت از "شاهین نجفی" رپ خوان مبتذل و حرمت شکن، پرداخت.
وی اظهار داشت: «چرا روحانیون و مراجع تقلید، حکم ارتداد شاهین نجفی را صادر کرده اند؟ او هیچ توهینی به امامان نکرده، فقط یک آهنگی خوانده و درد دلی کرده! اما یکدفعه چنان غوغایی در سایت های ایرانی به پا می شود که نگو و نپرس! چرا باید برای بی احترامی به امام شیعیان دستور قتل یک نفر صادر شود؟ این غیرمنصفانه است. چرا کسی برای مقابله با توهین به پدر ایران، "رضا شاه پهلوی" [!] اقدامی نمی کند؟»
شهرام همایون ادامه داد: «چرا هروقت یک نفر می خواهد با کفش به داخل امامزاده ای برود، آن را بی احترامی می دانند اما قبر رضا شاه به این فلاکت افتاده است؟ چرا باید خدمات این مرد بزرگ تاریخ ایران نادیده گرفته شود؟ به او بی حرمتی می شود و همه سکوت می کنند اما در مقابل بی احترامی به امام شیعیان، این همه هیاهو به پا می شود و برای کشتن یک خواننده جایزه تعیین می کنند؟ چرا برای امامزاده ها گنبد و بارگاه درست کنند اما رضا شاه هیچ قبری نداشته باشد؟»
مدیر تلویزیون ماهواره ای "کانال یک" در انتها گفت: «به جرأت می گویم که پدر ایران، رضا شاه است و هیچ کس مثل او و پسرش محمدرضا شاه به ایران خدمت و از تمامیت ارضی این کشور دفاع نکرده است.»!!!
باید به این سلطنت طلب شاه پرست یادآوری کنیم که ائمه معصومین (علیهم السلام) در سرزمین ولایتمدار ایران علاقمندان و مریدانی دارند که به خاطر کوچکترین جسارت به ساحت قدسی ایشان برمی آشوبند. اگر رضا و محمدرضا پهلوی در این مملکت ذره ای مجبوب بودند لابد کسانی پیدا می شدند که برایشان گریبان چاک بدهند و لازم نبود موجود بی آبرویی چون او برای آن دو مرثیه سرایی کند.




تاریخ: پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط جام جم
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 344
بازدید کل : 197645
تعداد مطالب : 209
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1