زنانی که حق ورزش و تحصیل ندارند را بشناسید
زنانی که حق ورزش و تحصیل ندارند را بشناسید
مدیر شبکه مسیحی 'محبت' که ادعا می کند اطلاعات دقیقی از جامعه ایران دارد، مدعی شد: «زنان ایرانی حق ورزش و تحصیل ندارند!»
 
 
 

به گزارش سرویس دینی جام نیوز، مدیر شبکه مسیحی "محبت" با مقایسه دوران انقلاب اسلامی و دوران رژیم شاهنشاهی ایران، اوج اطلاعات و اخبار به روز خود را از ایران به نمایش گذاشت.
کشیش "الناتان باغستانی" مدیر تلویزیون "محبت" و مجری برنامه "سیمای مسیح" که ظاهراً از اخبار و واقعیات روز جامعه ایران بی اطلاع است، مدعی شد: «وقتی نگاه می کنیم به فرهنگ قدیم ایران، قبل از اینکه اسلام وارد ایران شود می بینیم که چه حق و حقوقی وجود داشت. حتی فکر می کنم پادشاه و ملکه زن داشتیم. ولی امروزه خانم ها حق ورزش ندارند. قبل از انقلاب اسلامی شاهد این بودیم که چگونه خانم ها به مقامات بالایی دست می یافتند، مثل خلبانی و مثل استاد دانشگاه شدن.»
این مجری مسیحی در ادامه اظهارات ناآگاهانه خود افزود: «وزیر امور خارجه آمریکا که نفر دوم کشور هست، یک خانم می باشد اما در ایران چنین نیست.»
ادعاهای این کشیش مسیحی در حالی عنوان می شود که زنان مسلمان ایران امروزه در مهم ترین میادین ورزشی دنیا مثل المپیک و مسابقات بین المللی و جام های جهانی، مدال های رنگارنگ کسب می کنند. همچنین زنان ایرانی گوی سبقت شرکت و قبولی در آزمون ورودی دانشگاه های کشور را از مردان ربوده اند.
و اینکه در حال حاضر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور، یکی از مشاوران ریاست جمهوری و بخشی از نمایندگان مجلس و وجود هزاران استاد دانشگاه زن و پزشک خانم که در دانشگاه ها و بیمارستان های کشور مشغول فعالیت هستند را می توان از دستاوردهای بعد از انقلاب اسلامی ایران برشمرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط جام جم

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 99
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 197769
تعداد مطالب : 209
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1