اوج دشمنی با اسلام
از این پس دادگاه ها یا سازمان های ایالتی در آمریکا نمی توانند در تصمیم گیری های خود از قوانین اسلامی استفاده کنند. این قانون که در مجلس سنا نیز به تصویب رسید، در ایالت کانزاس به لایحه شریعت معروف شده است.
 
 
 
 

 قانونی در آمریکا به تصویب رسیده است که بر طبق آن هر قانون اسلامی و هر قانونی که شبیه قوانین اسلامی باشد را مردود اعلام می کند.
هدف حامیان این قانون از تصویب آن این است که از به رسمیت شناخته شدن قوانین اسلامی در ایالت کانزاس جلوگیری کنند.
این قانون برای "سام براوان" فرماندار جمهوری خواه ایالت کانزاس فرستاده شده و هنوز مشخص نشده که آیا او این قانون را امضا خواهد کرد یا خیر.
در مصاحبه ای که در روز شنبه دوازدهم می انجام گرفت، یکی از حامیان این لایحه اعلام نمود که این لایحه به افراد خارجی در ایالت کانزاس این اطمینان را خواهد داد که قوانین این ایالت و قانون اساسی آمریکا از آن ها محافظت خواهد نمود. اما یکی از مخالفین این لایحه مدعی شد که هدف واقعی این لایحه تمسخر و استهزای اسلام است.
"پگی ماست" که نماینده ایالت کانزاس است و دو سال است که از این قانون حمایت می کند مدعی شد که هدف این قانون، اطمینان از این واقعیت است که قوانین آمریکایی در سرزمین آمریکا حکم فرما می باشند.
پگی ماست در ادامه افزود: «که در ایالت متحده بیش از 50 مورد مشاهده شده که در آن ها قوانین شریعت یا دیگر سیستم های قانونی در تصمیم گیری های دادگاه ها یا سازمان های دولتی مؤثر بوده اند.»/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط جام جم

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 125
بازدید دیروز : 99
بازدید هفته : 233
بازدید ماه : 224
بازدید کل : 197888
تعداد مطالب : 209
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1