بی رحمی غرب نسبت به کودکان؛

نمایشگاه آموزش روابط جنسی نوجوانان!

برگزارکنندگان این نمایشگاه پس از دریافت شکایت های متعدد مردمی، متحمل زحمت شده و حداقل سن مجاز بازدیدکنندگان را در نمایشگاه شهر اتاوا از دوازده به شانزده سال افزایش دادند!
 
 

 

 به نقل از سایت یورو نیوز؛ جنجال بر سر یک نمایشگاه که موضوع آن سکس برای نوجوانان است در کانادا ادامه دارد.
جیمز مور، وزیر میراث فرهنگی کانادا، این نمایشگاه را «توهینی به مردم» خوانده و گفته است: «من به استقلال موزه احترام می گذارم. اما به نظر من برای کودکان مناسب نیست که بدون رضایت والدین خود با چنین مسائل جنسی روبرو شوند.»
با این حال برگزارکنندگان این نمایشگاه مدعی شده اند: «هدف از برگزاری این نمایشگاه که موزه علم و صنعت کانادا مجری آن است، آگاهی بخشی به نوجوانان و کودکان درباره رابطه جنسی است.»
البته کارولین بنت، یکی از اعضای پارلمان از ایالت اونتاریو بدون اشاره به ارائه بدون سانسور محصولات مخرب جنسی و سقوط اخلاقی جامعه در اثر آن که اکنون جامعه غربی با آن دست و پنجه نرم می کند، اظهار داشت: «هر چقدر نوجوانان زودتر درباره سکس بدانند، کمتر با خطر بارداری ناخواسته روبرو خواهند بود.»
در اثر فشارهای وارده از سوی مردم، برگزارکنندگان نمایشگاه همچنین انیمیشنی را که در آن به کودکان درباره خودارضایی اطلاعاتی داده می شود، حذف کرده اند.
متاسفانه عکس های کاملا برهنه از زنان و مردان در اندازه واقعی و ویدیوهایی درباره رابطه جنسی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.
با این حال جای این پرسش است در غرب که محدودیتی در خصوص مسایل جنسی وجود ندارد، برگزاری چنین نمایشگاه هایی چه معنایی می تواند داشته باشد؟، آیا نفس برگزاری چنین نمایشگاهی تائیدی بر آن نیست که غرب به تبعات رواج بی بند و باری جنسی پی برده و در صدد جبران برآمده ولی از آنجا که رشته کار از دست شان در رفته و نمی توانند جمع و جور کنند، دوباره به راهکارهای غیراصولی روی آورده اند؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط جام جم

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 99
بازدید هفته : 174
بازدید ماه : 165
بازدید کل : 197829
تعداد مطالب : 209
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1