به دنبال افتتاح یک حسینیه در مصر؛

 فرافکنی سلفیان و هجوم تبلیغاتی آنان علیه شیعیان مصر ادامه دارد.
بر اساس این گزارش، "یاسر القاضی" نماینده پارلمان مصر که وابسته به سلفیان است، از رئیس پارلمان، نخست وزیر، وزیر کشور مصر و نیز رئیس اوقاف و الازهر خواست، اقدامات قاطعانه ای را برای توقف موج شیعی در مصر انجام دهند.
این نماینده پارلمان، در اقدامی ضد شیعی و به دروغ، حسینیه شیعیان را پایگاهی برای حمله به اهل سنت خواند و در اظهاراتی توهین آمیز مدعی شد: «شیعیان از آزادی بوجود آمده پس از انقلاب 25 ژانویه مصر سوء استفاده می‎کنند.»
وی با اعتراض نسبت به الازهر و نهادهای امنیتی اظهار داشت: «الازهر به صورت علمی و عملی با گسترش تشیع در مصر مقابله نمی کند و نهادهای امنیتی به وظیفه ای که قانون آنان را مکلف کرده، عمل نمی‎کنند.»
یاسر القاضی در ادامه اظهارات توهین آمیز به شیعیان، سفر علامه علی کورانی از علمای لبنان به مصر و برگزاری مراسم های مذهبی و سمینارها را گسترش فتنه در مصر خواند و این سفر را تبلیغات گسترده شیعیان دانست.
وی در ادامه اظهارات خصمانه خود، اقدامات شیعیان را مخل صلح و آرامش در مصر خواند.
لازم به ذکر است که غوغاسالاری شبکه های وابسته به سلفیان و وهابیت علیه شیعیان پس از سفر شیخ علی کورانی و افتتاح نخستین حسینیه پیروان اهل بیت در مصر همچنان ادامه دارد.

در تازه ترین اقدامات غوغاسالارانه، شبکه ماهواره ای "صفا" وابسته به وهابیت تلاش کرد، مقدمات بسته شدن حسینیه شیعیان در مصر را فراهم کند. این شبکه ادعا کرد، حسینیه شیعیان توسط مقامات مصری بسته شده است و هیچ قصدی برای بازگشایی آن وجود ندارد و همچنین تمامی کتب و تزئینات آن مصادره شده است.
این در حالی است که رسانه های معتبر مصری و شخصیت های برجسته شیعی صحت این خبر را تایید نکرده‎اند و واکنشی نسبت به این قضیه نشان نداده‎اند.
گفتنی است که فعالان برجسته مصری خاطرنشان کردند: «این شیعه هراسی ها با هدایت های وهابیون عربستانی صورت می گیرد. آن ها تلاش دارند تا اندیشه های افراطی وهابیت را در مصر گسترش داده و با شیعیان این کشور مقابله کنند.»


نظرات شما عزیزان:

كاظم
ساعت10:33---4 خرداد 1391
جونكه براى شناخت توحيد شناخت و معرفت محمد و ال محمد(ص) لازم است و براى رسيدن به ان توجه و محبت و دوستى انان لازم است به همين جهت در قران و روايات بر محبت اهل بيت (ع) تاكيد فراوانى شده است مانند مودت در سوره شورى ايه 23 و در روايات نبوى اشاره فراوان بر محبت و دوستى ائمه اطهار شده و حتى محبت مولا حضرت على(ع) و حضرت امام حسن (ع) و امام حسين (ع) و فرزندان ان بزركوار را عبادت شمرده اند ( ارشاد القلوب ج2 ص209 ) ( جايى كه نيكى به بدر و مادر را عبادت شمرده اند انها كه اصل و اصول دينند جاى خود دارد ) و حال أنكه حضرت امام حسين (ع) برجمدار اين محبت و عشق براى شناخت توحيد هستند ايا دشمن خدا و دين اجازه مى دهد ذكر انها در اماكن مقدسى مانند حسينيه بشود؟ ذكر و نقل روايات و سخنان ان بزركوار بيدارى افكار و شناخت توحيد و نبوت و امامت است كه باب ميل اشخاص كور و كر و كنك و سياه دل و معلوم الحال نمى باشد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط جام جم

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 99
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 108
بازدید کل : 197772
تعداد مطالب : 209
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1