چند روش جدید برای دفاع از بزرگان + زیارت جامعه کبیره

از آنجا که بعضی ها برای دفاع از امام علی بن محمد و مقابله با هتاکی های اخیر، پیشنهاد قطع اینترنت در شب شهادت دهمین امام + پخش زورکی زیارت جامعه کبیره داده اند، ضمن یادآوری جمله زنده یاد علی شریعتی: «اگر می خواهید حقیقتی را خراب کنید، خوب به آن حمله نکنید، بد از آن دفاع کنید»، به سایر روش های دفاعی اشاره می شود.

برای دفاع از حضرت حمزه، خوب است دور جدید مذاکرات هسته ای میان ایران و «پنج + یک» در جوار کوه احد برگزار شود!

برای دفاع از جناب مختار، و مبارزه با بی بصیرتی های ابراهیم بن مالک، بهترین راه، حذف شهر کوفه از نقشه های جغرافیایی است!

برای دفاع از مظلومیت شهر مدینه، عاقلانه ترین راه این است: گذاشتن آهنگ سریال امام حسن، روی بازی امشب پرسپولیس تهران با الاتحاد جده!

برای دفاع از محرم و صفر، باید راهکارهایی اتخاذ شود که بتوان در فضای سایبر، یواشکی قمه زد؛ آن لاین!

برای دفاع از شهدا، جانبازان و ایثارگران پیشنهاد می شود یوم العیار آب به مدت 4 ساعت قطع شود!!

برای دفاع از ادعیه نورانی، چه راهی بهتر از قطع ناگهانی اخبار سراسری، رفتن حیاتی، آمدن موسوی قهار و پخش فرازهایی از صحیفه سجادیه؟!

برای دفاع از اهل حدیث ترین اولیای دین، یکی از عالی ترین روش ها، قطع ضربتی برنامه «راه شب» و پخش احادیث معصومین است!

برای دفاع از امام خمینی چه راهی جالب تر از اینکه شب 14 و روز 14 و شب 15 و روز 15 خرداد، همه کانال های تلویزیون، آخرین ناگفته های آقای هاشمی از امام را هم زمان پخش کنند؟!

برای دفاع از امام خامنه ای، البته بهترین راه ممکن در حال انجام است؛ دم به دم تشکیل جبهه جدید روی مخ جبهه انقلاب اسلامی! و اجرای فن فیتیله پیچ در پیچ تاریخی!

¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤

جدای از این طنز تلخ، اما اشاره به نکاتی لازم است:

یک: انصافا تا همین جای کار، افسران جوان جنگ نرم، به خوبی توانسته اند در مقام کار ایجابی و کار سلبی، مدافع حق معصوم در فضای سایبر باشند. بسته به بضاعت، عالی بود کار دوستان. وای اما از آن روز که نگاه اداره ای، دولتی، بخشنامه ای، زوری، دفعتی و عاری از هنر، می آید و گند می زند به کارهای نیک صورت گرفته. بی هیچ تزی از جانب مقامی، واقعا داشت دفاع شکیلی از فقیه اهل بیت رخ می داد؛ بسیجی وار و خالصانه. هر اختلافی هم بود، امام هادی شده بود عامل وحدت. کاش خرابش نکنند با این ایده ها.

دو: یک وقت دوستی به فلان وبلاگ نویس یا بهمان اهل سایت، پیشنهاد می دهد که با هم جمع شویم و مثلا روز شهادت امام هادی، در اقدامی هماهنگ، با پخش زیارت جامعه کبیره، خانه خود در فضای مجازی را به روز کنیم. این نه فقط ایرادی ندارد، بلکه عالی است. این کار فرضی، خیلی فرق دارد با ابتکار فوق الذکر، که باورم هست پشتش همه چیز خوابیده، الا فکر!

سه: صرف نظر از همه کلماتی که خواندید، آدم بیاید و پیشنهاد قطع اینترنت بدهد تا به خیال خودش از معصوم دفاع کرده باشد، صد شرف دارد به آن ابلهی که گمان می کند بر صورت آفتاب می توان خاک پاشید.

چهار: الحمدلله شنیده ام؛ اگر چه این پیشنهاد عجیب به قوت خود باقی است، لیکن اجرایش تکذیب شده است. می فشارم دست همه عزیزانی را که مانع دفاع بد از معصوم شده اند. امیدوارم این «شنیده» موثق باشد.

پنج: دلم می خواهد با «زیارت جامعه کبیره» این متن را به پایان برسانم. البته می دانم کپی کردن شاید کار عاقلانه تری باشد، اما دوست دارم آرام آرام تایپ کنم این دعای زیبا را به عشق علی بن محمد. بابت این کار، نذری دارم. هم متن دعا هست و هم صدای دعا که می توانید روی «زیارت جامعه کریمه» پایین عکس، کلیک کنید. بیاییم با دلی شکسته، سخت غریبانه و بغض آلود نجوا کنیم…

 

«زیارت جامعه کبیره»

السلام علیکم یا اهل بیت النبوه و موضع الرساله و مختلف الملائکه و مهبط الوحی و معدن الرحمه و خزان العلم و منتهی الحلم و اصول الکرم و قاده الامم و اولیاء النعم و عناصر الابرار و دعایم الاخیار و ساسه العباد و ارکان البلاد و ابواب الایمان و امناء الرحمن و سلاله النبیین و صفوه المرسلین و عتره خیره رب العالمین و رحمه الله و برکاته.

السلام علی ائمه الهدی و مصابیح الدجی و اعلام التقی و ذوی النهی و اولی الحجی و کهف الوری و ورثه الانبیاء و المثل الاعلی و الدعوه الحسنی حجج الله علی اهل الدنیا و الاخره و الاولی و رحمه الله و برکاته.

السلام علی محال معرفه الله و مساکن برکه الله و معادن حکمه الله و حفظه سر الله و حمله کتاب الله و اوصیاء نبی الله و ذریه رسول الله صلی الله علیه و آله و رحمه الله و برکاته.

السلام علی الدعاه الی الله و الادلاء علی مرضاه الله و المستقرین فی امر الله و التامین فی محبه الله و المخلصین فی توحید الله و المظهرین لامر الله و نهیه و عباده المکرمین الذین لا یسبقونه بالقول و هم بامره یعملون و رحمه الله و برکاته.

السلام علی الائمه الدعاه و القاده الهداه و الساده الولاه و الذاده الحماه و اهل الذکر و اولی الامر و بقیه الله و خیرته و حزبه و عیبه علمه و حجته و صراطه و نوره و برهانه و رحمه الله و برکاته.

اشهد ان لا اله الا الله وحده لا شریک له کما شهدالله لنفسه و شهدت له ملائکته و اولوالعلم من خلقه لا اله الا الله هو العزیز الحکیم و اشهد ان محمدا عبده المنتجب و رسوله المرتضی ارسله بالهدی و دین الحق لیظهره علی الدین کله و لو کره المشرکون.

و اشهد انکم الائمه الراشدون المهدیون المعصومون المکرمون المقربون المتقون الصادقون المصطفون المطیعون لله القوامون بامره العاملون بارادته الفائزون بکرامته اصطفاکم بعلمه ورتضاکم لغیبه وختارکم لسره وجتبیکم بقدرته و اعزکم بهداه و خصکم ببرهانه ونتجبکم لنوره و ایدکم بروحه و رضیکم خلفاء فی ارضه و حججا علی بریته و انصارا لدینه و حفظه لسره و خزنه لعمله و مستودعا لحکمته و تراجمه لوحیه و ارکانا لتوحیده و شهداء علی خلقه و اعلاما لعباده و منارا فی بلاده و ادلاء علی صراطه و عصمکم الله من الزلل و امنکم من الفتن و طهرکم من الدنس و اذهب عنکم الرجس و طهرکم تطهیرا فعظمتم جلاله و اکبرتم شانه و مجدتم کرمه و ادمتم ذکره و وکدتم میثاقه و احکمتم عقد طاعته نصحتم له فی السر و العلانیه و دعوتم الی سبیله بالحکمه و الموعظه الحسنه و بذلتم انفسکم فی مرضاته و صبرتم علی ما اصابکم فی جنبه و اقمتم الصلوه و اتیتم الزکاه و امرتم بالمعروف و نهیتم عن المنکر و جاهدتم فی الله حق جهاده حتی اعلنتم دعوته بینتم فرائضه و اقمتم حدوده و نشرتم شرایع احکامه و سننتم سنته و صرتم فی ذلک منه الی الرضا و سلمتم له القضاء صدقتم من رسله من مضی فالراغب عنکم مارق و اللازم لکم لاحق والمقصر فی حقکم زاهق والحق معکم و فیکم و منکم و الیکم و انتم اهله و معدنه و میراث النبوه عندکم و ایاب الخلق الیکم و حسابهم علیکم و فصل الخطاب عندکم و ایات لله لدیکم و عزائمه فیکم و نوره و برهانه عندکم و امره الیکم من والاکم فقد والی الله و من عاداکم فقد عادالله و من احبکم فقد احب الله و من ابغضکم فقد ابغض الله و من اعتصم بکم فقد اعتصم بالله انتم الصراط الاقوم و شهداء دارالفناء و شفعاء دار البقاء و الرحمه الموصوله و الایه المخزونه و الامانه المحفوظه والباب المبتلی به الناس من اتیکم نجی و من لم یاتکم هلک الی الله تدعون و علیه تدلون و به تومنون و له تسلمون و بامره تعملون و الی سبیله ترشدون بقوله تحکمون سعد من والاکم و هلک من عاداکم و خاب من جحدکم و ضل من فارقکم و فاز من تمسک بکم و امن من لجا الیکم و سلم من صدقکم و هدی من اعتصم بکم من اتبعکم فالجنه ماویه و من خالفکم فالنار مثویه و من جحدکم کافر و من حاربکم مشرک و من رد علیکم فی اسفل درک من الجحیم.

اشهد ان هذا سابق لکم فیما مضی و جار لکم فیما بقی و ان ارواحکم و نورکم و طینتکم واحده طابت و طهرت بعضها من بعض خلقکم الله انوارا فجعلکم بعرشه محدقین حتی من علینا بکم فجعلکم فی بیوت اذن الله ان ترفع و یذکر فیها اسمه و جعل صلوتنا علیکم و ما خصنا به من ولایتکم طیبا لخلقنا و طهاره لانفسنا و تزکیه لنا و کفاره لذنوبنا فکنا عنده مسلمین بفضلکم و معروفین بتصدیقنا ایاکم فبلغ الله بکم اشرف محل المکرمین و اعلی منازل المقربین و ارفع درجات المرسلین حیث لا یلحقه لاحق و لا یفوقه فائق و لا یسبقه سابق و لا یطمع فی ادراکه طامع حتی لایبقی ملک مقرب و لا نبی مرسل و لا صدیق و لا شهید و لا عالم و لا جاهل و لا دنی و لا فاضل و لا مومن صالح و لا فاجر طالح و لا جبار عنید و لا شیطان مرید و لا خلق فیما بین ذلک شهید الا عرفهم جلاله امرکم و عظم خطرکم و کبر شانکم و تمام نورکم و صدق مقاعدکم و ثبات مقامکم و شرف محلکم و منزلتکم عنده و کرامتکم علیه و خاصتکم لدیه و قرب منزلتکم منه بابی انت و امی و اهلی و مالی و اسرتی.

اشهد الله و اشهدکم انی مومن بکم و بما امنتم به کافر بعدوکم و بما کفرتم به مستبصر بشانکم و بضلاله من خالفکم موال لکم و لاولیائکم مبغض لاعدائکم و معاد لهم سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم محقق لما حققتم مبطل لما ابطلتم مطیع لکم عارف بحقکم مقر بفضلکم محتمل لعلمکم محتجب بذمتکم معترف بکم مومن بایابکم مصدق برجعتکم منتظر لامرکم مرتقب لدولتکم آخذ بقولکم عامل بامرکم مستجیر بکم زائر لکم لائذ عائذ بقبورکم مستشفع الی الله عز و جل بکم و متقرب بکم الیه و مقدمکم امام طلبتی و حوایجی و ارادتی فی کل احوالی و اموری مومن بسرکم و علانیتکم و شاهدکم و غائبکم و اولکم و آخرکم و مفوض فی ذلک کله الیکم و مسلم فیه معکم و قلبی لکم مسلم و رایی لکم تبع و نصرتی لکم معده حتی یحیی الله تعالی دینه بکم و یردکم فی ایامه و یظهرکم لعدله و یمکنکم فی ارضه فمعکم معکم لامع غیرکم آمنت بکم و تولیت آخرکم بما تولیت به اولکم و برئت الی الله عز و جل من اعدائکم و من الجبت و الطاغوت و الشیاطین و حزبهم الظالمین لکم الجاحدین لحقکم و المارقین من ولایتکم و الغاصبین لارثکم الشاکین فیکم المنحرفین عنکم و من کل ولیجه دونکم و کل مطاع سواکم و من الائمه الذین یدعون الی النار فثبتنی الله ابدا ما حییت علی موالاتکم و محبتکم و دینکم و وفقنی لطاعتکم و رزقنی شفاعتکم و جعلنی من خیار موالیکم التابعین لما دعوتم الیه و جعلنی ممن یقتص آثارکم و یسلک سبیلکم و یهتدی بهدیکم و یحشر فی زمرتکم و یکر فی رجعتکم و یملک فی دولتکم و یشرف فی عافیتکم و یمکن فی ایامکم و تقر عینه غدا برویتکم بابی انت و امی و نفسی و اهلی و مالی من اراد الله بدء بکم و من وحده قبل عنکم و من قصده توجه بکم موالی لا احصی ثنائکم و لا ابلغ من المدح کنهکم و من الوصف قدرتکم و انتم نورالاخیار و هداه الابرار و حجج الجبار بکم فتح الله و بکم یختم و بکم ینزل الغیث و بکم یمسک السماء ان تقع علی الارض الا باذنه و بکم ینفس الهم و یکشف الضر و عندکم ما نزلت به رسله و هبطت به ملائکته و الی جدکم بعث الروح الامین اتاکم الله ما لم یوت احدا من العالمین طاطا کل شریف لشرفکم و بخع کل متکبر لطاعتکم و خضع کل جبار لفضلکم و ذل کل شیء لکم و اشرقت الارض بنورکم و فازالفائزون بولایتکم بکم یسلک الی الرضوان و علی من جحد و لایتکم غضب الرحمن بابی انتم و امی و نفسی و اهلی و مالی ذکرکم فی الذاکرین و اسمائکم فی الاسماء و اجسادکم فی الاجساد و ارواحکم فی الارواح و انفسکم فی النفوس و آثارکم فی الاثار و قبورکم فی القبور فما احلی اسمائکم و اکرم انفسکم و اعظم شانکم و اجل خطرکم و اوفی عهدکم و اصدق وعدکم کلامکم نور و امرکم رشد و وصیتکم التقوی و فعلکم الخیر و عادتکم الاحسان و سجیتکم الکرم و شانکم الحق و الصدق و الرفق و قولکم حکم و حتم و رایکم علم و حلم و حزم ان ذکرالخیر کنتم اوله و اصله و فرعه و معدنه و ماویه و منتهاه بابی انت و امی و نفسی کیف اصف حسن ثنائکم و احصی جمیل بلائکم و بکم اخرجنا الله من الذل و فرج عنا غمرات الکروب و انقذنا من شفاجرف الهلکات و من النار بابی انت و امی و نفسی بموالاتکم علمنا الله معالم دیننا و اصلح ما کان فسد من دنیانا و بموالاتکم تمت الکلمه و عظمت النعمه وائتلفت الفرقه و بموالاتکم تقبل الطاعه المفترضه و لکم الموده الواجبه و الدرجات الرفیعه و المقام المحمود و المکان المعلوم عند الله عز و جل و الجاه العظیم و الشان الکبیر و الشفاعه المقبوله.

ربنا امنا بما انزلت واتبعنا الرسول فاکتبنا مع الشاهدین. ربنا لا تزغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا و هب لنا من لدنک رحمه انک انت الوهاب. سبحان ربنا ان کان وعد ربنا لمفعولا یا ولی الله ان بینی و بین الله عز و جل ذنوبنا لا یاتی علیها الا رضاکم فبحق من ائتمنکم علی سره وسترعاکم امر خلقه و قرن طاعتکم بطاعته لما استوهبتم ذنوبی و کنتم شفعائی فانی لکم مطیع من اطاکم فقد اطاع الله و من عصاکم فقد عصی الله و من احبکم فقد احب الله و من ابغضکم فقد ابغض الله.

اللهم انی لو وجدت شفعاء اقرب الیک من محمد و اهل بیته الاخیار الائمه الابرار لجعلتهم شفعائی فبحقکم الذی اوجبت لهم علیک اسئلک ان تدخلنی فی جمله العارفین بهم و بحقهم و فی زمره المرحومین بشفاعتهم. انک ارحم الراحمین و صلی علی محمد و اله الطاهرین و سلم تسلیما کثیرا و حسبنا الله و نعم الوکیل.

منبع : وبلاگ " قطعه 26 "


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 6 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط جام جم

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 99
بازدید هفته : 115
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 197770
تعداد مطالب : 209
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1