آيت الله علوي گرگاني:

 
خانواده شهدا اهل‌بيت انقلابند
 یکی از مراجع تقلید شیعیان از اقدام فرزندان شهدا در برگزاری مراسم جشن پدران آسمانی تجلیل کرد و گفت: خانواده شهدا اهل بیت انقلاب هستند.

"آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی" در دیدار اعضای ستاد مرکزی مراسم تجلیل از پدران آسمانی و تعدادی از فرزندان شهدا اظهار داشت: پدران شما آزمایش‌های الهی را با سربلندی پشت سر گذاشتند و با گذشت از جان و هستی خویش از ارزش‌های الهی دفاع کردند.

وی با تائید و تشویق فرزندان شهدا به برگزاری مراسم جشن پدران آسمانی همزمان با روز میلاد امیر المومنین علی(ع) افزود: خانواده‌های شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن  با صبر خویش مراحل آزمایش‌های الهی را همچون شهدایشان پشت سر گذاشتند و ایشان اهل بیت انقلاب هستند و مولود انقلاب می‌باشند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه برگزاری مراسم پدران آسمانی به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا اقدامی ارزنده است، تأکید کرد: اینکه شما منتصب به شهدا هستید یک ارزش است و خداوند این ارزش را برای شما مقدر داشته است این نعمت بزرگی است که  باید همواره قدر این نعمت را بدانید.

در این مراسم فرزند شهید امانی به ارائه گزارشی از مراسم جشن پدران آسمانی که چند سالی است به صورت خودجوش از سوی فرزندان شهدا در سراسر کشور در حال برگزاری است اشاره کرد و افزود: این مراسم از سال 85 به همت فرزندان شهدا اغاز شده و هرساله در روز میلاد امیر المومنین(ع) برگزار می‌شود.

اعضای ستاد برگزاری جشن پدران آسمانی متشکل از فرزندان شهدای سراسر کشور همچنین نماز ظهر را در موسسه اسرا به امامت آیت الله العظمی جوادی آملی اقامه کردند و از محضر امام جمعه قم و  تولیت آستانه حضرت معصومه(س) بهره مند شدند.(مهر)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 9 خرداد 1386برچسب:,
ارسال توسط جام جم

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 178
بازدید دیروز : 99
بازدید هفته : 286
بازدید ماه : 277
بازدید کل : 197941
تعداد مطالب : 209
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1