تبلیغ مسیحیت با نماز شب!


اکثر عوامل شبکه های مسیحی فارسی زبان برای جلب مخاطبان و ترویج مسیحیت، مدعی هستند که مسلمان بوده اند و برای اینکه متهم به اسلام سطحی نشوند اظهار تقوا و پرهیزگاری دارند.
 
  

 در راستای برنامه های از پیش تعیین شده غرب علیه اسلام، کشیش صفا مجری شبکه صهیونیستی نجات در اظهاراتی به تخریب عقاید اسلام پرداخت و گفت: «من نماز و روزه ام قطع نمی شد و پنج وعده نماز می خواندم و حتی نماز شب هم می خواندم و سعی می کردم تمامی قوانین اسلامی را رعایت کنم.»
وی در ادامه با اشاره به کتاب انجیل، مسلمانان را گمراه دانسته و مدعی شد: «با این همه اعمالی که من در دوره مسلمانی انجام می دادم فرزند شیطان بودم.من دشمن خدا بودم. چیزی که من را نجات داد خون عیسی مسیح بود وقتی خون مسیح ریخته شد من در روی صلیب با مسیح یکی شدم.»
گفتنی است بیشتر عوامل شبکه های مسیحی مدعی هستند که قبلا مسلمان بوده اند و بعدا به دین مسیحیت روی آورده اند جالب اینجا است که این اشخاص به گونه ای درباره احکام اسلامی اظهار نظر می کنند که هر بیننده ای می تواند تشخیص دهد که این مدعیان دروغین، نه تنها مسلمان نبوده اند بلکه اظهارات آنان نشانگر کم اطلاعی ایشان درباره دین اسلام است به همین دلیل گاه به تناقض گویی و اظهارات مضحک روی می آورند.
 
         

لینک دانلود فیلم کیفیت MWV



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:مسيحيت ,تبليغ ,دانلود فيلم كليسا,
ارسال توسط جام جم

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 162
بازدید دیروز : 99
بازدید هفته : 270
بازدید ماه : 261
بازدید کل : 197925
تعداد مطالب : 209
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1