مراقب دام شیاطین باشیم

سوءاستفاده ار احساسات پاک و فطرت خداجوئی انسانها توسط افراد فرصت طلب، شیاد و بعضا بیمار و روانی، چیزیه که همیشه بوده، هست و خواهد بود. این افراد شیطان صفت با روشهای مختلف مثل ادعای داشتن مقامات معنوی، ارتباط با عالم غیب وحتی ارتباط با امام زمان و همچنین انجام بعضی کارهای غیر عادی که با استفاده از فنون علوم غریبه و یا با ارتباط با شیاطین ( اجنه کافر، که انشاءالله مطلبی رو در مورد این موجودات خواهم نوشت)  مثل گفتن اخبار ظاهرا غیبی و... انجام میدهند سعی در فریب و شکار طعمه خود دارند. این مسئله هوشیاری اهل ایمان را میطلبه که با بالا بردن سطح آگاهی و معرفت مانع از گرفتار شدن خود و دیگران در دام این شیاطین جنی و انسی شوند.

در این زمینه مطالب مختلفی رو از تلوزیون و دیگر رسانه ها دیدید و شنیدید، اما من میخوام ماجرایی که در همین خصوص برای یکی از دوستان خودم اتفاق افتاده بود رو تعریف کنم.

یک شب توی مسجد نشسته بودم که یکی از رفقا اومد پیشم و با هیجان خاصی گفت، فلانی دیشب آخر وقت رفتم تخت فولاد سر مزار ... ( یکی از عرفای مدفون در تخت فولاد اصفهان ) همونطور که نشسته بودم دیدم که یک نفر داره از توی تاریکی به طرف من میاد، اون شخص اومد و نشست کنار من و بهم گفت که سه روز دیگه همین موقع امام زمان میاند تکیه فلان، سر مزار فلان، وقتی به چهرش نگاه کردم دیدم که چشمهای غیر عادی داره و بعد بلند شد رفت، همونطور که داشت می رفت دیدم که زمین زیر پاهاش نورانیه .

وقتی دوستم این ماجرا رو برام تعریف کرد، من سرش داد کشیدم و گفتم، تو غلط کردی که نصف شب تنهایی بلند شدی رفتی توی یک قبرستون تاریک، اون شخصی که این مزخرفات رو بهت گفته یا با استفاده از علوم غریبه و ریاضت شیطانی که داشته در قوه خیال تو دستکاری کرده که تو فکر کنی واقعا زیر پاهاش نورانی هست و یا حتی ممکنه یک جن بوده که در خیال تو ظاهر شده ( جنیان اغلب در خیال افراد ظاهر میشند و اونها فکر میکنند که در بیرون اونرو دیدند ) چون در اون تنهایی و تاریکی قوه وهم و خیال تقویت شده و آماده تصرف و دستکاری برای شیاطین جنی و انسی میشه.

این قضیه رو تعریف کردم تا به این نکته توجه کنیم که انجام کارهای خارق العاده و عجیب دلیل بر کرامت و داشتن مقامات معنوی نیست، انسان دارای دو بعد روحانی و مادی هست و میتونه با ریاضتهای شیطانی بعد مجرد و روحانی خودش رو در جهت منفی تقویت کنه و در عالم جسمانی تصرفاتی رو انجام بده مثل مرتاضان هندی، چونکه عالم مجردات در مرتبه بالاتر از عالم ماده قرار داره و میتونه در اون تصرف کنه، یا اینکه با استفاده از علوم غریبه یک کارهایی انجام بده و یا با ارتباط با اجنه از قدرت اونها استفاده کنه و مثلا اشیایی رو جابه جا کنه یا از حوادثی که در مکانهای دور اتفاق می افته خبر بده و ادعای خبر داشتن از امور غیبی کنه، حتی ذهن افراد رو بخونه، چون اجنه هم میتونند مسافتهای بسیار دور رو در چند لحظه طی کنند و هم میتونند ذهن انسانها رو بخونند.

این اشخاص اهداف شیطانی مختلفی رو دارند، در یک نمونه یکی از همین اشخاص با فریب دادن یک خانم دکتری در یک مکان خلوت به شدت به اون بیچاره تجاوز کرده بود و در جای دیگه شخصی با هیپنوتیزم کردن چند نفر از مریدهاش به بهانه بردن اونها به حالت خلسه، به تمام اونها تجاوز جنسی کرده بود و اهداف شیطانی دیگه مثل ثروت، شهرت و ...

باید خیلی هوشیار و زیرک باشیم، چون گاهی اوقات این افراد با وجه مذهبی و شرعی و با گفتن مطالب زیبای عرفانی که با سلیقه ما جور در بیاد و مخالف شرع هم نباشه به ما نزدیک میشند و قصد جذب کردن ما رو دارند.

عرفای ما شهدای ما هستند و سیر و سلوک حقیقی همون راهیه که اونها رفتند، یعنی ترک محرمات و انجام واجبات در امور فردی و اطاعت کامل و قرار گرقتن در پشت سر ولایت فقیه در امور اجتماعی. استاد عرفان و سلوک ما امام خامنه ای ( روحی فدا ) هستند، چونکه در حال حاضر شبیه ترین و نزدیکترین انسان در روی زمین به امام زمان(ع) حضرت آقا هستند، به روح با عظمت و مصفای ایشون نگاه کنید که بهشت بیکرانی رو در خودش جای داده و از همه جهت کامل هست. / اگه مطلبی دارید حتما بگید و التماس دعا 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 11 خرداد 1386برچسب:,
ارسال توسط جام جم

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 99
بازدید هفته : 150
بازدید ماه : 141
بازدید کل : 197805
تعداد مطالب : 209
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1