فرزند آقای خامنه ای رو میشناسی؟!

 

 
 
 
 

یه دوستی می گفت یه روز که با رفیقم داشتیم از حرم حضرت معصومه (س) می اومدم بیرون و گرم صحبت بودیم٬ از دوستم یه سوالی پرسیدم که جوابش برام خیلی جالب بود٬ شاید شما از خودتون بپرسید که مگه چی جواب داد که خیلی یرات جالب بود!

آره ما گرم صحبت بودیم که بهش گفتم فلانی اون آقا رو می شناسی؟ اون گفت: نه! نمی شناسم! بله دوستان اون گفت: نه! این نه برام خیلی جالب بود. چون می دونم که خیلی ها اون آقا رو نمی شناسند٬ چون خودشان اهل این کارها و برنامه ها نیستند چون پدرشون بهشون سفارش کرده.

برا من این جالب بود که خیلی از مردم ایران و جهان باباش رو می شناسند حتی بعضی ها حاضرند جونشون رو هم براش بدن اما پسرش رو نمی شناسند٬ تو قم شهر مذهبی هم کمتر کسی اونا را می شناسه! اما عوضش آدمهایی هستند که باباهاشون از نظر جایگاه خیلی پایین تر از بابای این آقاست ولی همه اونها را می شناسند٬ همه اونا را حتی برای یک بار هم که شده تو تلویزیون دیداه اند٬ بعضی هاشون هم که ماشین های اونجوری سوارند و کلی هم اسکورت همراه دارند و ...

برا من جالب بود چون یاد خاطرات حدود یک سال پیش افتادم وقتی که باباش اومده بود همه اومدند شهر پر از جمعیت شده بود هر جا رو می دیدی مردم عاشقی بودند با یه عکس٬ یه عکس از بابای همین آقا که تو دستشون بود و با یک قلب پر از محبت تو سینه هاشون. پیر و جوون اومده بودند به استقبال بابای همین آقا. مردم اومدند تا به حرفهاش گوش بدند. بعضی ها هم اومده بودند زیارت. بله اومده بودند برای یه بار هم که شده سعادت داشته باشند بابای این آقا رو ببینند.

برا من جالب بود چون یاد حرفها و کلیپ ها و سخنرانی ها و مستندها و سایتهایی افتادم که راجع به این آقا و خانوادش می گفتند که اینها درارای زندگی های فلان و ماشین فلان و .... هستند.

برا من جالب بود که پدر در اوج شهرت چه کار با بچه هاش کرده٬ چطور اونها رو اینگونه تربیت کرد که از مقام پدر سوء استفاده نکنند؟ چطور به اونها یاد داد که باید نون بازوشون رو بخورن و پدرشون رو پله ترقی خودشون قرار ندن؟ واقعا باید برای برخی مسولیین کشور الگو بشه!!!!

برام جالب بود چون دیدم که اومده بود حرم حضرت معصومه(س) کسی با اون عکس نگرفت٬ کسی جلو نرفت به خاطر نسبتش به اون سلام کنه٬ کسی نگفت  و........ 

 همه اینها توی ذهنم تداعی می شد که سوال رفیقم منو به خود آورد. اون گفت این آقا کییه؟ من در جوابش گفتم ایشون فرزند مقام معظم رهبری هست.

 



نظرات شما عزیزان:

شمیم یار
ساعت19:08---27 خرداد 1391
سلام ..ممنون که سر زدید ..شما هم با افتخار لینک شدید..
منم خیلی دوست دارم فرزند آقا رو ببینم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 28 خرداد 1386برچسب:,
ارسال توسط جام جم

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 183
بازدید دیروز : 99
بازدید هفته : 291
بازدید ماه : 282
بازدید کل : 197946
تعداد مطالب : 209
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1