هواپیمای کاغذی به وزن 360 کیل

اگر می خواهید با یکی از بزرگترین و سنگین ترین هواپیماهای کاغذی که تا به حال ساخته شده است آشنا شوید این مطلب را تا به انتها مظالعه کنید.

اکثر ما حداقل یک مرتبه در دوران کودکی خود هواپیمای کاغذی درست کرده و آن را به پرواز درآورده ایم. در دوران کودکی این حرکت به ما کمک می کرد که لااقل یک بار در رویای خود پرواز کرده و خود را در آسمان فرض کنیم.

به طور معمول اندازه این پرنده های کاغذی از کف دست انسان تجاوز نمی کند اما ظاهرا در عده ای در ایالت آریزونای آمریکا موفق شده اند تا پرنده کاغذی بسیار بزرگتری بسازند. این پرنده کاغذی که " عقاب صحرا" نامیده می شود ، بر اساس یک ایده اولیه از مسابقات مربوط طراحی هواپیماهای کاغذی برای کودکان بین 6 تا 14 ساله به وجود آمده ، ساخته شده است.

فاصله بین دو بال این هواپیما اندکی بیش از 7 متر ، وزن آن در حدود 363 کیلوگرم و سرعت آن نیز در حدود 157 کیلومتر در ساعت است. این هواپیما پس از پرتاب شدن به هوا توانسته است تا به ارتفاع 1200 متری صعود کرده و به مدت 6 ثانیه به پرواز خود ادامه دهد و سپس به زمین باز گردد. کارشناسان امیدوارند که این گونه مسابقات و آزمایش ها بتواند در به کودکان کمک کنذد تا در آینده بتوانند در رشته های مربوط به علوم هوا و فضا به تحصیل بپردازند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط جام جم

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 99
بازدید هفته : 193
بازدید ماه : 184
بازدید کل : 197848
تعداد مطالب : 209
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1